به گزارش خبرگزاری تسنیم، سین جین‌هو در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره صعود اولسان هیوندای به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی در تورنمنتی متمرکز، آثار مثبتی برای بازیکنان دارد. مسابقات با سال‌های 2018 و 2019 متفاوت است و در یک جا می‌مانیم؛ پس از این بابت راحت هستیم. تیم ما کیفیت بالایی دارد و به همین خاطر بازی‌های قدرتمندانه‌ای ارائه کرده‌ایم.

وی با اشاره به حمایت هواداران اولسان از تیم خود تصریح کرد: از طریق فضای مجازی انرژی بسیاری از هواداران در کره جنوبی دریافت می‌کنیم. در مسابقات داخلی مانند FA کاپ و K لیگ (جام حذفی و لیگ برتر کره) بهترین نتایج را کسب نکردیم. به همین خاطر مشتاق هستیم که در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شویم و فکر می‌کنم هواداران نیز همین انرژی و اشتیاق را دارند. این بخشی از دلایل عملکرد خوب ماست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

کاپیتان اولسان هیوندای درخصوص تقابل با پرسپولیس در فینال مسابقات گفت: فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعاً بازی ساده‌ای نیست. کیفیت خود را در طول رقابت‌ها نشان داده‌ایم. در حال آنالیز پرسپولیس هستیم و خودمان را برای چگونگی رویارویی با آنها آماده می‌کنیم. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد خود را در فینال ارائه کنیم.

سین با اشاره به نقاط قوت شاگردان گل‌محمدی خاطرنشان کرد: بازی‌های پرسپولیس را دیدیم و احساس کردم آنها انرژی و قدرت بدنی بالایی دارند. حریف در حملات تیم قدرتمندی به نظر می‌رسد و البته از ضدحملات بهره‌ می‌برد.

وی قهرمانی این تورنمنت را برای تیمش و خودش به عنوان کاپیتان تیم، افتخاری بزرگ دانست و گفت: دو بازیکن ما یعنی لی کئون‌هو جونگ سئونگ‌هیون، سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و می‌دانیم رسیدن به این مرحله سخت است. به همین خاطر تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به خوبی آماده این بازی شویم.