به گزارش ورزش 11، هفته دوازدهم لیگ برتر ایران امروز با 6 دیدار پیگیری می شود و در آخرین دیدار این هفته پرسپولیس تهران از ساعت 17:30 مقابل پدیده مشهد قرار می گیرد.
قرمز پوشان پایتخت پس از سه برد پیاپی در لیگ به مصاف پدیده لیگ امسال خواهد رفت، تیم برانکو که با یک بازی کمتر تنها 2 امتیاز با صدر فاصله داردو این بازی برای برانکو و شاگردانش فرصت خوبی است که بتوانند خود را با رتبه اول نزدیک تر کنند. طارمی و شجاع خلیل زاده در این دیدار محرومان پرسپولیس هستند.
پرسپولیس و پدیده تا به حال 6 دیدار در لیگ برگذار کرده اند که حاصل آن 3 پیروزی و 3 تساوی بوده است تا قرمزپوشان پایتخت هیچ گاه مقابل رقیب مشهدی خود بازنده بازی نباشند. فصل قبل هم برانکو و شاگردانش توانستند رفت و برگشت پدیده را شکست دهند. برانکو تاکنون ۹ بار به مصاف تیم‌های مشهدی رفته و ۵ برد، ۳ تساوی، ۱ باخت، ۱۷ گل زده و ۱۰ گل خورده در کارنامه دارد.امید اول گلزنی در این دیدار علی علپور است که با توجه به محرومیت طارمی نگاه ویژه ای به اقای گلی لیگ دارد.

رادو

سوژه ویژه بازی امروز علیرضا بیرانوند است که بعد از بازی با سایپا در حالی که قرمز پوشان پایتخت از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستند، حرف از جدایی زد و چند روز بعد مشخص شد که حتی تماس هایی هم با مسئولان تراکتور داشته است. ولی پس از دریافت پاسخ منفی باشگاه تبریزی دم از ماندن در پایتخت می زند و سایر بازیکنان با گذاشتن پست در اینستاگرام به حمایت او پرداخته اند. قطعا اتفاقات اخیر حول دروازه بان اول تیم ملی تاثیرات منفی در سکو های آزادی خواهد داشت، چرا که جانشین او در نیمکت رادوشویچ است که در بین هواداران پسرپولیس بسیار محبوب است.
قطعادر سکو های سرد آزادی امروز شاهد تشویق های پر شمار هواداران در حمایت از علی اکبر طاهری هم خواهیم بود، سر پرست موفقی که به خاطر سنگ اندازی های یکی از عوامل فدراسیون در کارش استعفای خود را تقدیم وزیر کرد.
پدیده مشهد در چهار هفته اخیر نتوانسته به پیروزی دست یابد، ولی نتایج اول فصل این تیم به قدری درخشان بوده که آن ها در جایگاه چهارم جدول قرار دارند. رضا مهاجری سرمربی پدیده مهمترین محروم این تیم است که باید از روس کو های آزادی بازی تیمش را مشاهده کند.
بهترین بازیکن مشهدی ها محمد قاضی است که تا به اینجای فصل 7 گل به ثمر رسانده و با سابقه بازی برای همین پرسپولیس از تجربه کافی برای این دیدار برخوردار است. حسین کمندانی بازیکن سابق پرسپولیس هم در این دیدار انگیزه های شخصی فراوانی دارد تا خود را به برانکو ثابت کند.

محمد قاضی