به گزارش ایلنا، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در دویست و چهل و چهارمین مصاف خود در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار کهکشانی‌ها با گل‌های وینیسیوس جونیور و ماریانو دیاز موفق شد بارسا را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد.

این بازی دارای نکات جالبی بود که به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

زیدن الدین زیدان موفق شد برای نخستین بار در تاریخ الکلاسیکو در ورزشگاه خانگی رئال مادرید یعنی سنتیاگوبرنابئو به پیروزی برسد.

نتیجه تصویری برای elclasico 2020

وینیسیوس جونیور با گلزنی در این بازی با 19 سال و 233 روز موفق شد رکورد مسی با 19 سال 259 روز که در سال 2007 به عنوان جوانترین گلزن تاریخ الکلاسیکو  معرفی شد بود را بشکند.

نتیجه تصویری برای elclasico 2020

ماریانو دیاز بعد از 52 ثانیه از ورودش به زمین گلزنی کرد و به سریعترین گلزن تعویضی ال‌کلاسیکو تبدیل شد و رکورد هیگواین(7می 2008) که 58 ثانیه بود رو شکست، همچنین ماریانو دیاز اولین گلزن رئال مادرید در ال‌کلاسیکو در 71 سال گذشته که در یکی از شهر های کاتالونیا به دنیا اومده لقب گرفت.
همچنین ماریانو دیاز و وینیسیوس جونیور گلزنان دیشب رئال بعد از وتراگوئنو و سانتی اراگون که در سوپرکاپ سال 1990 موفق به گلزنی شده بودند ، بازیکنانی هستند که در سال‌های گذشته از تیم رئال مادرید کاستیا به تیم اصلی رئال مادرید راه پیدا کردند و موفق شدند در الکلاسیکو گلزنی کنند.

نتیجه تصویری برای elclasico 2020

تونی کروس که در بازی دیشب موفق شد پاس گل اول رئال رو به وینیسیوس بدهد در بازی دیشب 65 پاس داد که 64 تااز این پاس‌ها به درستی به بازیکنان رئال مادرید رسید.

نتیجه تصویری برای toni kroos el clasico 2020

تیبو کورتوا  بعد از میگوئل آنخل فصل 1974/75 به اولین دروازه‌بان رئال مادرید در 46 سال گذشته تبدیل شد که در ال‌کلاسیکو رفت و برگشت موفق به ثبت کلین شیت شد.

نتیجه تصویری برای کورتوآ در الکلاسیکو

آنسو فاطی تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا شد که در الکلاسیکو در ورزشگاه سنتیاگو برنابئو بازی می‌کند.

نتیجه تصویری برای آنسو فاتی در الکلاسیکو

رئال مادرید موفق شدند بعد از سوپرکاپ سال 2017 برای اولین بار در الکلاسیکو در ورزشگاه خانگی خود دروازه بارسلونا را باز کند، همچنین رئال مادرید با پیروزی دیشب توانست با 73 برد در دربی‌های لالیگای از بارسلونا پیشی بگیرد.