به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان, افشین پیروانی بعد از لغو دیدار تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران درباره اینکه پیش از این دیدار پرسپولیس - داماش در فینال جام حذفی با چهار ساعت تأخیر برگزار شده بود, اظهار داشت: ما از این لحظه به فکر بازی آینده تیم‌مان هستیم، ولی در بازی داماش قانون می‌گفت که باید 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به تیم حریف داده شود و این شرایط در استادیوم لحاظ نشده بود و هواداران پرسپولیس ورزشگاه را پر کرده بودند و زمان احتیاج داشت تا سکو‌ها خالی شود. دو تیم در آن دیدار آماده بازی بودند و گرم کرده بودند و نمی‌توان بازی داماش را به بازی امروز ربط داد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه نتیجه این بازی به چه صورت خواهد بود, گفت: قانون هرچه می‌گوید باید همان شود. سپاهان برای ما قابل احترام است، ولی ما قانون را رعایت کردیم و نباید کسی از ما دلگیر باشد.

وی درباره اینکه انصاری‌فرد معتقد است که بازی باید 3 بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام شود, تصریح کرد: هیچ‌کس در این لحظه نمی‌تواند نظر بدهد و ما فقط قانون را رعایت کردیم. قانون می‌گوید تیمی که به زمین می‌آید 30 دقیقه صبر می‌کند تا تیم دیگر به زمین وارد شود، ولی اگر نیامد بازی 3 بر صفر خواهد شد. با این حال بازهم منتظر می‌مانیم تا احترام بگذاریم به قانون کمیته انضباطی.

پیروانی درباره اینکه آیا مسعود تابش وارد رختکن پرسپولیس شده بود, خاطر نشان کرد: هیچ‌کس اجازه ورود به رختکن پرسپولیس را ندارد.