به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در حالی جمعه شب در دور چهارم جام حذفی انگلیس میهمان تیم یئویل تاون است که مورینیو تایید کرده سانچز می تواند در این مسابقه برای شیاطین سرخ به میدان برود. انتقال سانچز به منچستریونایتد دوشنبه شب نهایی شد و حالا شماره هفت جدید شیاطین سرخ آماده حضور در ترکیب تیم مورینیو است. مورینیو درباره رقابت در بخش هجومی تیمش چنین گفته است:

زندگی در باشگاه های بزرگ برای بازیکنان این طور است. در باشگاه های بزرگ، رقابت وجود دارد، مسئولیت وجود دارد. باید همیشه عملکرد خوبی داشته باشید. در باشگاه های بزرگ ترکیب تیم شامل حدود 20 بازیکن است که همگی می خواهند هر هفته به میدان بروند. ما همیشه به دنبال پیشرفت و بهترشدن هستیم. در پی دستاوردهای مهمی هستیم و تا رسیدن به آن ها، دست نمی کشیم. ما به دنبال کسب جام هستیم و سانچز، خریدی مهم برای ماست. اکنون 5 بازیکن هجومی با کیفیت بالا داریم: رشفورد، ماتا، لوکاکو، مارسیال و سانچز. شرایط فوق العاده ای برای من و آن ها است.

در بازی مقابل یئویل تاون با ترکیبی قوی به زمین می رویم، چرا که می دانیم بازی های حذفی چگونه است، ما به دنبال کسب جام هستیم. برخی بازیکنان استراحت می کنند و برخی هم که مشکل جزیی دارند، به زمین نمی روند ولی در مجموع ترکیبی قوی را به زمین خواهم فرستاد.