به گزارش ایلنا، بدون پیروزی، آرزوهایی از دست می‌روند که می‌توانند استقلال را دل‌مرده به لیگ برتر برگرداند. استقلالی‌ها خوب می‌دانند که زنده ماندن امیدها در لیگ قهرمانان آسیا تیم را حتی برای لیگ برتر سرزنده می‌کند. استقلالی که با دست پر از سفر پلی‌آف برگردد، برای بازی در لیگ برتر تیم امیدوارتری خواهد بود. شکست در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند استقلال را با یأسی مواجه کند که بازسازی تیم برای فرهاد مجیدی و همکارانش آسان نخواهد بود.

استقلال برای بازی با الریان پر از انرژی است. آنها می‌خواهند جلوه تازه‌ای از خود نشان دهند تا موفقیت این تیم در نیم‌فصل اول به ثبات برسد. اگر استقلال برنده پلی‌آف مقابل الریان باشد، آنگاه روند مثبت خود را باور می‌کند و این می‌تواند بهترین اتفاق برای فرهاد مجیدی باشد. مجیدی بعد از این پیروزی تیمی را در اختیار دارد که نشان داده به رغم بحران‌ها می‌تواند خودش را حفظ کند و آسیب‌پذیر نباشد.

استقلال در مدت اخیر کم دچار بحران نشده. از بحران‌های مدیریت دوران امیرحسین فتحی تا دوره‌ای که جدل‌ها با استراماچونی به استقلال آسیب رساند. از تغییر مدیریت تا انتخاب بحث‌برانگیز فرهاد مجیدی. از نقدهای تند بازیکنان علیه مدیریت تا همه بحران‌ها و چالش‌های اقتصادی. در تمام این بحران‌ها بازهم استقلال خود را زنده نگه داشت و اگر مقابل الریان هم استقلال به سلامت گذر کند، آنگاه تیم را باور خواهیم کرد و بازیکنان نیز به خودباوری بیشتری خواهند رسید. فرهاد مجیدی شاید تصمیم گرفته که تغییرات مدنظر خود را به بعد از پلی‌آف موکول کند. او باید با احتیاط به تیم دستبرد می‌زد و باید صبوری می‌کرد که فرصت برای تغییرات را به دست آورد.

بازی با الریان هم شاید با کمترین تغییرات پشت سر گذاشته شود و استقلال همچنان تلاش کند که فرم دوران آندره‌آ استراماچونی را حفظ کند اما پس از آن حکایت تازه استقلال و فرهاد مجیدی آغاز خواهد شد.