به گزارش ایلنا، بهزاد غلامپور بعد از شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: بازیکنان در شرایطی سخت، نمایش خوبی ارائه کردند. امروز داور با ما مهربان نبود و حریف دو موقعیت داشت. داور می‌توانست پنالتی حریف را اعلام نکند. در غیبت سرمربی استقلال، بازیکنان در ۳ دیدار اخیر زحمت کشیدند. از آقایان دانشیار و مصطفوی تشکر می کنم که در روزهای بی‌کسی استقلال را تنها نگذاشتند. از این پس، وضعیت تیم مربوط به باشگاه است.

مربی دروازه‌بان های استقلال درباره مشکلات استراماچونی یادآور شد: این مشکلات به مدیریت قبلی باز می‌گردد. باید اقداماتی انجام می‌شد که مربی از تیم نرود. وقتی شرایط ایده آل نباشد، مربی می‌رود.

وی درباره کش مکش استقلال و استراماچونی اظهار کرد: درباره رفت و برگشت استراماچونی باید آقای خلیل زاده صحبت کنند. مدیریت قبلی در حق بازیکنان ظلم بزرگی انجام داد.

غلامپور درباره زمان بازگشت استراماچونی به ایران گفت: نمی دانم او به تهران باز می گردد یا نه و باید آقای خلیل زاده پاسخ دهد. ما تا این لحظه می‌دانیم که دوشنبه باید برابر سپاهان بازی کنیم. بیشتر از این اطلاعی ندارم و بازیکنان برای بازی آماده هستند.

وی درباره دعوت از بازیکنان تیمش به تیم ملی امید و بازی با سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: اگر بازیکنان به تیم ملی امید نروند، محروم می‌شوند و ما آنها را در اختیار تیم امید می گذاریم. از ابتدا گفته بودند که بازیکنان امید به تیم ملی می روند و بازی جام حذفی برگزار می شود.