به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی پس از شکست دو بر یک تیم فوتبال استقلال برابر ماشین‌سازی اظهار داشت: شکست برای هر تیمی وجود دارد، این اتفاق در فوتبال طبیعی است و امکان دارد برای تیم‌های دیگر هم این شکست وجود داشته باشد.

وی تأکید کرد: فوتبال روز خوب و بد دارد؛ یک روز با برد پر گل می‌بریم و یک روز هم بازی را واگذار می‌کنیم.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از این استقلال می‌ترسم زیرا حاشیه‌ها می‌تواند این تیم را بر زمین بزند.

صادقی افزود: اگر استراماچونی برگردد، شرایط سخت می‌شود چرا که همه از او انتظار قهرمانی دارند و باید چه بدون پول و چه با پول، این تیم را به قهرمانی برساند؛ بنابراین امیدوارم استراماچونی هر چه زودتر بازگردد و هدایت تیمش را بر عهده بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا داوری باعث باخت آبی‌پوشان نشد، گفت: من نمی‌توانم در مورد مسائل داوری صحبت کنم، کارشناسان زیادی وجود دارند که در این مورد صحبت خواهند کرد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه از لحاظ فنی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟ اظهار داشت: من مسئول فنی تیم نیستم و نمی‌توانم در این زمینه صحبت کنم اما بازیکنان استقلال در این بازی زحمات زیادی کشیدند.

صادقی با انتقاد از کسانی که علیه مرتضی تبریزی در ثانیه‌های پایانی شعار دادند، گفت: کار این عده را نمی‌پسندم؛ درست نیست که بازیکن را این‌گونه تخریب کنند، چرا که تبریزی ضربه را زد اما به گل تبدیل نشد.

وی بیان کرد: شاید اگر ضربه او به گل تبدیل می‌شد، شرایط فرق می‌کرد و همه او را تشویق می‌کردند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: حرف‌های زیادی برای گفتن است، از کسی نمی‌ترسم و مطمئن باشید باز هم می‌گویم که کسانی هستند نمی‌خواهند این تیم به قهرمانی برسد.