به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صادقی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم سایپا برابر ماشین سازی در تبریز گفت: بازی دشواری در پیش داریم ولی کاملا برای این بازی آماده هستیم و بازیکنان جوان من باتجربه شده اند.

وی در خصوص تیم ماشین سازی تبریز نیز گفت: این تیم بازیکنان جوانی دارد و یک تیم خوب و جنگنده است. به تیم خودمان امیدوار هستیم و سعی می‌کنیم بازی را تحت اختیار خودمان بگیریم.

صادقی با تاکید بر اینکه تیمش به دنبال یک نتیجه خوب در تبریز است، افزود: بازی سختی را پیش رو داریم و برای این بازی از هر نظر آماده هستیم. انتظارم از بازیکنان این است که در این بازی خودشان را به بهترین شکل نشان دهند.

وی گفت: ما سه روز پیش در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل شاهین بازی کردیم و در این مدت هم فقط توانستیم ریکاوری داشته باشیم. در بازی قبل هم نمایش خوبی داشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه  حرف خلق کنیم که البته از هیچ‌کدام از آنها استفاده نکردیم.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توانسته از تعطیلات لیگ برای بهبود نتایجش استفاده کند، گفت: ما سه روز قبل بازی کردیم اما ماشین سازی نسبت به ما استراحت بیشتری داشته است.

وی گفت: در این مدت زمان کوتاه سعی کردیم ریکاوری انجام دهیم. در بازی قبل موقعیت‌های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد. فکر می‌کنم در اینجا هم فوتبال خوبی انجام دهیم.

ادامه دارد