محمد نژادمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی یک بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: بازی سختی داشتیم، آن هم برابر تیمی که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. می‌دانستیم چیزی جز برد به درد ذوب‌آهن نمی‌خورد و خوشبختانه سه امتیاز مهم گرفتیم. این برد ما را به بازی‌های بعدی امیدوار می‌کند تا بتوانیم نتایج خوبی گرفته و از پایین جدول فاصله بگیریم.

وی در ارتباط با درگیری لفظی نکونام و منصوریان و اینکه سرمربی فولاد اعتقاد داشت بازیکنان ذوب‌آهن وقت‌کُشی می‌کنند، تصریح کرد: من در جریان بحث نکونام و منصوریان نبودم ولی فکر نمی‌کنم بازیکنان ما دنبال اتلاف وقت باشند. الان همه تیم‌ها بازی جوانمردانه انجام می‌دهند و بازیکنان ما دنبال وقت تلف کردن نبودند.

نژادمهدی در پاسخ به این پرسش که «چرا ذوب‌آهن با این تیم پرمهره نتایج خوبی نگرفته است؟» گفت: نمی‌دانم چه باید بگویم، همه ما در این نتایج مقصر هستیم و باید تلاش کنیم تا این روند را تغییر داده و نتایج ضعیف را جبران کنیم.

مدافع ذوب‌آهن در ارتباط با اینکه آنها چقدر برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند، تصریح کرد: وقتی لیگ شروع شد چنین هدفی داشتیم که امسال جزو بالانشین‌ها باشیم و سهمیه آسیا بگیریم ولی الان نمی‌توانیم به این موضوع فکر کنیم. فعلا باید از پایین جدول جدا شویم تا در نیم فصل دوم نقاط ضعف را برطرف کرده و به بالای جدول برسیم.

نژادمهدی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» گفت: از عملکردم راضی نیستم و در ادامه باید بیشتر تلاش کنم تا به شرایطی که مدنظرم است دست پیدا کنم.