به گزارش خبرنگار مهر، امید عالیشاه پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال پرسپولیس برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم که متأسفانه با بدشانسی از دست دادیم اما مطمئن باشید روزهای خوب پرسپولیس در راه است و ما در بازی‌های بعد، این اتفاق بد را جبران خواهیم کرد و خود را به صدر جدول خواهیم رساند.

وی تأکید کرد: فوتبال همین است، گاهی می‌بریم و گاهی نمی‌توانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد نسبت به رفتار هواداران این تیم در مورد علی علیپور گفت: من به هواداران حق می‌دهم که ناراحت باشند اما حق علیپور این نبود که این‌چنین به او توهین شود. یادمان باشد علیپور یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر است؛ دلیل نمی‌شود چون یک پنالتی را خراب کرده چنین رفتار توهین‌آمیزی با او شود.

عالیشاه در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی‌تان برطرف شده است یا خیر؟ گفت: این موضوع را باید از مدیرعامل باشگاه بپرسید نه من.

وی در مورد وقت‌کشی بازیکنان ماشین‌سازی در دقایق پایانی اظهار داشت: فوتبال همین است، آنها هم به دنبال این بودند که بتوانند با دست پر تهران را ترک کنند، البته من خودم دو، سه بار به حامد لک گفتم که «بهتر است بلند شوی و به بازی ادامه دهی، چون مصدوم نیستی»؛ اما دیگر کاری از من برنمی‌آمد و آنها توانستند به یک امتیاز حساس دست پیدا کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار هفته آینده این تیم برابر فولاد خوزستان بیان کرد: در اهواز یک بازی سخت داریم، فولاد در هفته‌های گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرده و مطمئناً می‌خواهد با حمایت هوادارانش به سه امتیاز دیگر دست پیدا کند اما ما تلاش می‌کنیم این تساوی بد را فراموش کرده و با آمادگی کامل به مصاف فولاد برویم.