به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ نصیرزاده پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر ماشین سازی گفت: بازی خوبی ارائه دادیم و توانستیم یک امتیاز حساس را از پرسپولیس دریافت کنیم.

وی تاکید کرد: گرفتن امتیاز در ورزشگاه آزادی و آن هم برابر هواداران پرسپولیس کاری بود که ماشین سازی انجام داد و من به بازیکنان تبریک می گویم.

نصیرزاده افزود: در خصوص پنالتی، حامد لک این اولین باری نیست که پنالتی پرسپولیس را می گیرد. البته در چند بازی گذشته هر بار که یک پنالتی مشکوک به ضرر ماشین سازی گرفته شد لک آن را به خوبی مهار کرد و او فوق العاده بود.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی  در پاسخ به این سئوال که بازیکنان شما اتلاف  وقت می کردند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. بازیکنان ما با تمام توان برابر پرسپولیس بازی کردند و عملکرد خوبی هم داشتند.

وی افزود: بازی حساس بود و همه تلاش می کردند که بتوانند موفق باشند اما اعتقاد دارم ماشین سازی عملکرد خوبی داشت و توانست یک امتیاز حساس را کسب کند.

مدیرعامل ماشین سازی خاطرنشان کرد: متاسفانه هواداران پرسپولیس علیه زننده پنالتی شعار دادند و یک دو دستگی بدی در این تیم بوجود آمد.

نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: خطیبی شناخت خوبی از پرسپولیس داشت و توانست با این شناخت یک امتیاز حساس را از پرسپولیس بگیرد.