به گزارش ایلنا، عبدالله‌ ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی در هفته چهارم اظهار کرد: بازی سخت و مهمی داریم. نساجی تیم خوبی نشان داده و مقابل هوادارانش بازی‌ ویژه‌ای انجام می دهد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بدی که داریم، امیدوارم در دیدار با نساجی با دست پر به بوشهر برگردیم.

ویسی درباره هواداران نساجی گفت: تیم ما این جو را دیده است و تماشاگر پرشور دارد. من قبلا به مازنداران آمده‌ام و جو این ورزشگاه را می توان به ورزشگاه‌های اروپایی تشبیه کرد. البته با نهایت احترام به هواداران نساجی، ما به جو ورزشگاه کاری نداریم و کار خود را انجام می دهیم. امیدوارم این جو اثر منفی روی تیم ما نگذارد. ما تیم نوپای لیگ برتری هستیم اما این جو را دیده‌ایم و اتفاق جدیدی نیست.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: تاخیر در بازی‌ها اتفاق خوبی نبود اما برنامه خوبی تا پایان فصل داده‌اند. اشتباه داوری در همه بازی‌ها است و تا این جا هم اشتباهاتی به ضرر ما بوده است. از داوران جوان می خواهم بیشتر دقت کنند و از کمیته داوران هم بابت این چینش خوب تشکر می‌کنم. تیم انتهای جدولی فرقی با بالای جدولی ندارد و جنگ تاکتیکی آن‌ها در زمین است. لیگ ما لیگ پویایی است و امیدوارم لیگ بتواند از این حجم از مربیان خوب استفاده کند.

او در پایان درباره توپ‌های لیگ برتری تصریح کرد: توپ‌هایی که به ما دادند خوب نیست. توپ تمرین دیروز ما بیضی شده بود و نخ‌هایش جدا شده بود. ما با کسی دشمنی نداریم و دوست داریم کیفیت بازی بالا برود. باید توپ های خوب بیاورند زیرا لیگ ما حرفه‌ای است و تیم های ما در مسابقات بین المللی حضور دارند و باید با بهترین امکانات تمرین کنند. امیدوارم توپ‌ها را بررسی کنند.