به گزارش ورزش 11، تیم بارسلونا بعد از تعطیلات لالیگا به علت بازی های ملی به دنبال کسب پیروزی در جنوب مادرید است. لگانس که در دو دیدار گذشته خود در مقابل سویا و والنسیا متحمل شکست شده است، با این وجود این تیم توانسته از 11 دیدار خود 17 امتیاز بگیرد و امیدوار است بتواند جایگاه خوبی را در جدول لالیگا از آن خود کند.

لگانس در این فصل توانسته 9 گل به ثمر برساند و 8 گل نیز در یافت کرده است و انتظار می رود در مقابل بلوگرانا یک بازی بسته و دفاعی از خود ارائه دهند. آنها در دو دیدار گذشته خود 5 گل را دریافت کرده اند.

مسی

بارسلونا با وجود اینکه در این فصل شروع بسیار خوبی را با سرمربی جدید خود ارنستو والورده داشته، اما هنوز نتوانسته جای خالی نیمار ستاره برزیلی خود را به خوبی پر کند. بارسلونا در این فصل بیش از هر فصل دیگری به لیونل مسی ستاره خود، وابسته است و بار تیم به طور کلی بر دوش این بازیکن است.

بارسلونا که پیش از شروع فصل در دو دیدار سوپر کاپ مغلوب شده بود، توانست فصل را به خوبی آغاز کند و در صدر جدول تا حدی از رقبا جدا شود. بارسا در حال حاضر با والنسیا تیم دوم جدول 4 امتیاز اختلاف دارد. شاگردان ارنستو والورده در دیدارهای گذشته خود  تنها 4 گل را دریافت کرده اند و بهترین خط دفاع لالیگا را تا هفته یازدهم از آن خود کرده اند.

بارسلونا - لگانس

بارسا در این دیدار دمبله، آندره گومز، ماسکرانو، سرخیو روبرتو، توران و ویدال را در اختیار نخواهد داشت و تیم میزبان نیز سرانتس و عمر را به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم خود نمی بیند. این دیدار از ساعت 18:45 به وقت تهران در ورزشگاه مونیکیپال مادرید برگزار خواهد شد.