به گزارش ورزش 11، سرمربی تیم بارسلونا که در این فصل لالیگا بسیار خوب نتیجه گرفته است در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای این تیم در برابر لگانس از آخرین وضعیت تیمش و قرار داد لئو مسی صحبت کرد او به خبرنگاران گفت:

همه فکر می کنند دیدار با لگانس آسان است اما اینطور نیست.آنها مانند خیرونا سخت تسلیم می شوند و در خانه فقط دو گل دریافت کرده اند که این موضوع مهمی است.  این بازی ها دقیقا می تواند به شما آسیب بزند، باید بازی خودمان را انجام دهیم و آنرا جدی بگیریم. سال گذشته در این دیدار ها امتیاز از دست دادیم تا در نهایت روی قهرمانی لیگ تأثیر بگذارد. در مورد بازی یوونتوس 4 روز فرصت داریم تا به آن فکر کنیم اما ابتدا باید امتیاز این بازی را به دست آوریم.

والورده همپنین در مورد تکنولوژی VAR نیز گفت: این تکنولوژی باعث می‌شود همه چیز پیشرفت کند.همه می‌خواهند بازی‌ها  مجدداً بررسی کنند. این تکنولوژی نیز نیاز به اصلاح و تطبیق شدن با لیگ دارد؛ برای این کار زمان در اختیار داریم.تا اشتباهات جدی را متوقف کنیم.

سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو در مورد شایعات نقل و انتقالات و قرارداد لیونل مسی گفت:

در نقل و انتقالات زمستانی هرروز نام بازیکن جدیدی مطرح می شود. آنتوان گریزمان بازیکن بسیار خوبی است اما در حال حاضر از بازیکنانی استفاده می‌کنم که در اختیارشان دارم و نسبت به آینده اطلاعی ندارم. این درست است که از ترکیبم راضی هستم اما درب ها را به روی هیچ بازیکنی نمی بندیم. او در مورد لئو مسی نیز گفت: هواداران نگران نباشند او از بازی کردن خوشحال است و مشکلی در تمدید قرار داد او وجود ندارد. باید به مسی اجازه داد تا همه چیز را حل کند. والورده در نهایت راجع به انتقال نیمار به رئال مادرید نیز ادامه داد: این ها شایعات است و نمی توان جلوی آنها را گرفت اما شخصا نظری در این مورد ندارم.