به گزارش وبسایت نود، در حساس‌ترین بازی هفته‌ی بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر امشب از ساعت 21:30 پدیده در ورزشگاه خانگی خود به مصاف سپاهان اصفهان رفت. تلاش دو تیم در این بازی برنده‌ای به همراه نداشت و شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم پدیده و امیر قلعه‌نویی در تیم سپاهان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ترکیب پدیده:میلاد فراهانی،علی نعمتی، محمد حسین مردامند، مرتضی منصوری، محمد آقاجان‌‌پور (66- کارلوس آلبرتو)، مسعود ریگی، اکبر صادقی، سعید صادقی، حسین مهربان، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری(64- محمد مهدی مهدی خانی)

ترکیب سپاهان:پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت‌اللهپورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، حامد بحیرایی (45 علی قربانی)، محمد کریمی، مهرداد محمدی (62- محمد ابراهیمی)، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی

اخطار

کی‌روش استنلی(16)،سیاوش یزدانی (52) و سجاد شهباززاده (75) سپاهان

محمد آقاجان‌پور (63) پدیده

دقایق حساس

دقیقه 5 (پدیده یک- سپاهان صفر): امین قاسمی‌نژاد از روی نقطه‌ی پنالتی موفق شد توپ را بر خلاف جهت حرکت پیام نیازمند به گل تبدیل کند.

دقیقه 16: پاس به بیرون سپاهانی‌ها از سمت راست را کی‌روش استنلی با اختلاف زیادی به اوت زد.در این صحنه کی‌‌روشمعتقد بود داور باید برای سپاهان پنالتی بگیرد که البته ادامه اعتراض‌هایاو با کارت زرد فغانی همراه شد.

دقیقه 28: سعید صادقی با فرار پشت مدافعان سپاهان با پیام نیازمند تک به تک شد که در این صحنه دروازه‌بان سپاهان به خوبی توپ را گرفت.

دقیقه 36:شوت منصوری از پشتمحوطه جریمهپر قدرت نبود و نیازمند به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 40:در کمتر از 3 دقیقه شاهد سه موقعیت خطرناک روی دروازه دو تیم بودیم. ابتدا محمد کریمی روی یک پاس بسیار خوب سپاهانی‌هارا صاحب موقعیتی خطرناک کردکه با ارسال پاس در عرض قبل از اینکه کی‌‌روشضربه بزند، با واکنش مدافعین پدیده رو به رو شد. در بازگشت این پدیده بود که با ضدحمله‌ایسریع به پشت دروازه سپاهان رسید ولی شوت بازیکنان پدیده دقت کافی را نداشت. بلافاصله توپ به زمین پدیده بازگشت و اینبار شوت مهرداد محمدی را فراهانی مهار کرد.

دقیقه 42: شوت دیدنی مسعود ریگی را پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان راهی کرنر کرد.

دقیقه 47: شوت زیبای آقاجان‌‌پوراز داخل محوطه جریمهبا واکنش دیدنی‌تراز نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه 53 (پدیده یک- سپاهان یک): علی قربانی که در ابتدای نیمه دوم به بازی آمده بود، از روی یک ضربه‌ی کرنر با ضربه‌ی سر دروازه‌ی پدیده را باز کرد.

دقیقه 69: پیام نیازمند از فاصله یک متری بار دیگر ناجی تیمش شد و مانع از گلزنی پدیده‌ای‌ها شد.

دقیقه 80: شوت مهدی‌خانیاز داخل محوطه جریمه با واکنشی دیگر از نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه (2+90): پیام نیازمند ستاره سپاهاناینبار شوت بازیکن پدیده را با کمک تیرک دروازه برگشت داد تا شاگردان یحیی همچنان در زدن گل دوم ناکام باشند.

با این تساوی شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم پدیده شانس قهرمانی در لیگ هجدهم را از دست دادند. سپاهانی‌ها نتوانستند از تساوی پرسپولیس استفاده کنند و همه چیز برای مشخص شدن قهرمان لیگ برتر به هفته‌ی پایانی کشیده شد.