به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در مقابل هادرزفیلد تن به تساوی 1-1 داد تا با توجه به نتایج این هفته و برد 3-0 چلسی، شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

یکشنبه در ادامه هفته 37 لیگ برتر انگلیس، دو مسابقه همزمان برگزار شد که چلسی در ورزشگاه خانگی خود موفق شد واتفورد را با نتیجه سنگین 3-0 شکست دهد تا گامی بلند به سوی کسب سهمیه بردارد. در این دیدار لوفتوس چیک در دقیقه 45، لوئیز در دقیقه 51 و هیگواین در دقیقه 75 گلزنی کردند تا با این سه امتیاز ارزشمند، آنها 71 امتیازی شوند و بالاتر از تاتنهام در رده سوم بایستند. حالا شانس چلسی برای کسب سهمیه بسیار زیاد است.

در دیگر دیدار، منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود مقابل هادرزفیلد سقوط کرده به تساوی رسید. یونایتد در این دیدار هم شروع خوبی داشت و در دقیقه 8 توسط مک تومینی به گل رسید ولی در ادامه همچون بازی های قبل افت کرد و روند نزولی داشت تا اینکه روی یک ضدحمله در دقیقه 60 گل تساوی را دریافت کرد و در نهایت هر چه تلاش کرد به جایی نرسید تا بازی با تساوی 1-1 پایان یابد.

یونایتد اکنون 66 امتیازی است و در رده ششم قرار دارد و بهترین رتبه ای که می تواند در این فصل کسب کند، پنجم است. به این ترتیب آنها فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور نخواهند داشت.