به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، با رسیدن به پایان ماه میلادی آپریل، 4 سرمربی لیگ برتری برای کسب عنوان برترین مربی ماه نامزد شدند.

پپ گواردیولا (منچسترسیتی)، یورگن کلوپ (لیورپول)، اسکات پارکر (فولام) و نونو اسپیریتو سانتو (وولورهمپتون) 4 فردی هستند که برای کسب عنوان برترین مربی ماه آپریل لیگ برتر با یکدیگر رقابت خواهند داشت. طرفداران تا روز پنجشنبه فرصت دارند با مراجعه به وبسایت رسمی لیگ برتر به گزینه مورد نظر خود رای دهند. برنده این جایزه با تلفیق آرای طرفداران و پنل کارشناسان هفته بعد اعلام خواهد شد.

منچسترسیتی پپ گواردیولا برای سومین ماه متوالی رکورد صد درصد پیروزی را به جای گذاشت و در ماه آپریل موفق به شکست تاتنهام، منچستریونایتد، کاردیف سیتی، کریستال پالاس و برنلی شد. تیم او در این رقابت ها 9 گل زد و تنها یک گل دریافت کرد تا به صدر جدول لیگ برتر تکیه بزند. گواردیولا امیدوار است برای دومین بار در سه ماه اخیر و در مجموع برای هفتمین بار برنده این عنوان شود.

لیورپول یورگن کلوپ نیز همانند سیتی ماهی درخشان را سپری کرد و در جریان پیروزی مقابل ساوتهمپتون، چلسی، کاردیف و هادرزفیلد میانگین 3 گل زده در هر بازی را ثبت کرد. لیورپول در این ماه به 91 امتیاز در لیگ برتر رسید تا بهترین فصل امتیازی خود در تاریخ لیگ برتر را ثبت کرده باشد.

فولام اسکات پارکر در دومین روز ماه آپریل با شکست 4-1 مقابل واتفورد رسما به چمپیونشیپ سقوط کرد اما این مربی، که بعد از کلودیو رانیری به شکل موقت هدایت فولام را به دست گرفته، بعد از قطعی شدن سقوط اورتون، بورنموث و کاردیف سیتی را شکست داده و در این مسابقات گلی هم دریافت نکرده است.

با کسب 10 امتیاز از 5 بازی ماه آپریل، نونو اسپیریتو سانتو موفق شده وولورهمپتون را در نخستین فصل بعد از صعود از چمپیونشیپ به امتیاز 54 برساند. هر سه پیروزی وولوز در این ماه مقابل تیم های نیمه بالای جدول رقم خورد؛ منچستریونایتد، آرسنال و واتفورد. این رکورد وولوز را به جایگاه هفتم جدول رسانده و نونو را به سهمیه اروپایی امیدوار کرده است. سانتو یک بار در سپتامبر 2018 این عنوان را کسب کرده و در ماه آپریل به دنبال دومین عنوان مربی برتر ماه است.