به گزارش وبسایت نود، در یک بازی عقب افتاده از هفته‌ی هجدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت 17 ذوب‌آهن اصفهان به مصافسایپا رفت.

ذوبی‌ها که در هفته‌های گذشته در اصفهان پرسپولیس را متوقف کرده بودند و از سد تراکتورسازی گذشته بودند، در این بازی مقابل سایپا تن به شکست 2بر صفر دادند.گل‌های سایپا در این بازیرا رضا اسدی در نیمه اول و مهرداد کفشگری در نیمه دوم به ثمر رساندند.

ترکیب ذوب‌آهن

رشید مظاهری،وحید محمدزاده،هادی محمدی، حمید بوحمدان (72- محمدزبیر نیک‌نفس)، میلاد فخرالدینی،مسعود ابراهیم‌زاده،قاسم حدادی‌فر،مهران درخشان مهر (64- علیرضا چراغعلی)،محمدرضا حسینی، ارسلان مطهری و کریستین اوساگوانا

ترکیب سایپا

حامد فلاح‌زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، مهرداد کفشگری، آرش رضاوند، علی دشتی (57- محمدرضا سلیمانی)، رضا اسدی، مصطفی ناییج‌پور، معین عباسیان، آرمان رمضانی و امید دره(51- طاها شریعتی)

اخطار

هادی محمدی(65)، کریستین اوساگوآنا (73)،میلاد فخرالدینی(81) و قاسم حدادی‌فر (6+90) از ذوب‌آهن

رضا اسدی(74)، رضا علیاری(86) و مصطفی ناییج‌پور(90) از سایپا

دقایقحساس

دقیقه 4: ارسال ناییج‌پور از جناح چپ زمین و ضربه سر آرمان رمضانی درآستانه ورود به دروازه ذوب‌آهن بود که ابراهیم‌زاده از روی خط دروازه توپ را دفع کرد؛ البته در این صحنه دروازه‌بان ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد که داور مسابقه نیز تصمیم به اعلام خطا نداشت.

ذوب‌آهن صفر - سایپا 1 (دقیقه 6: رضا اسدی): سانتر تماشایی عباسیان از روی کرنر و ضربه سر اسدی بالاتر از مدافعان ذوب‌آهن وارد دروازه شد تا گل اول سایپا خیلی زود به ثمر برسد.

دقیقه 11: شوت دقیق و محکم بوحمدان از پشت محوطه جریمه را فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا با واکنشی تماشایی دفع کرد.

دقیقه 13: ذوبی‌ها بهترین فرصت گلزنی روی سانتر کوتاه و تماشایی محمدرضا حسینی را از دست دادند و اوساگوآنا نتوانست دروازه را باز کند؛ البته در این صحنه آفساید مهاجم نیجریه‌ای ذوب گرفته شده بود.

دقیقه 47: فرصت عالی گلزنی برای ذوب‌آهن با حرکت اوساگوآنا به دست آمد و این مهاجم درآستانه تک به تک شدن قرار گرفته بوداما این مهاجم بعد از شارژ شدن توسط عبدالله ناصری تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد که داور در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه 55: دفع توپ ارسالی از سمت چپ زمین توسط مدافعان سایپا، در پشت محوطه جریمه به محمدرضا حسینی رسید که شوت تماشایی او تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه سایپا راهی اوت شد.

دقیقه 74: شوت تماشایی کفشگری از میانه زمین به تیرک افقی دروازه ذوب‌آهن برخورد کرد و به اوت رفت.

ذوب‌آهن صفر - سایپا 2 (دقیقه 1+90: مهرداد کفشگری): پاس به عقب رمضانی و شوت محکم کفشگری از پشت محوطه جریمه را مظاهری ناقصدفع کرد و در ادامه توپ با اشتباه او تبدیل به گل دوم سایپا شد.

شاگردان علی دایی در تیم سایپا که قبل از این بازی با یک امتیاز کمتر از ذوب‌آهن در رده‌ی هشتم جدول رده بندی قرار داشتند، با این پیروزی از شاگردان منصوریان در تیم ذوب‌آهن گذشتند و با 2 امتیاز بیشتر در رده‌ی هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند. ذوبی‌ها اگر می‌توانستند در این بازی میهمان خود را شکست دهند به رده‌ی ششم جدول رده بندی صعود می‌کردند.