به گزارش وبسایت نود، در ادامه رقابت های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس عصر امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ (به وقت تهران) ۴ بازی به شکل همزمان انجام شد که در مهم ترین دیدار وولورهمپتون مقابل واتفورد به پیروزی رسید.

در ورزشگاه ویکرج رود، واتفورد میزبان وولورهمپتون بود که این مسابقه با برتری ۲-۱ وولوز همراه شد.خیمنز (۴۱) و ژوتا (۷۷) گل های وولوز را به ثمر رساندند و آندره گری (۴۹) زننده تک گل واتفورد بود. شاگردان سانتو با این برد ۵۴ امتیازی و در رده هفتم تثبیت شد. واتفورد نیز با این شکست ۵۰ امتیازی شد و به رده نهم سقوط کرد.

در سلهرست پارک، جدال کریستال پالاس و اورتون برنده ای نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل بسنده کردند. اورتون با این تساوی با ۵۰ امتیاز هشتم شد و پالاس با ۴۳ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

در ورزشگاه سنت مری دو تیم ساوتهمپتون و بورنموث در دیداری جذاب به تساوی ۳-۳ رسیدند. لانگ (۱۲)، وارد پراوز (۵۵) و تارگت (۶۷) گل های ساوتهمپتون را زدند و گاسلینگ (۲۰) و ویلسون (۳۲ و ۸۶) گل های مردان ادی هاو در بورنموث را به ثمر رساندند. بورنموث با این تساوی با ۴۲ امتیاز به رده سیزدهم رسید و ساوتهمپتون نیز با ۳۸ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

در دیگر بازی نیز فولام در کریون کاتج با تک گل رایان بابل در دقیقه ۷۹ کاردیف سیتی را شکست داد تا کار کاردیف ۳۱ امتیازی برای بقا بسیار سخت شود. این تیم اکنون با انجام یک بازی بیشتر، سه امتیاز کمتر از برایتون در رده هفدهم جدول دارد. فولام نیز با ۲۶ امتیاز در رده نوزدهم ماند. این سومین برد متوالی فولام بعد از تثبیت سقوط این تیم بود.

در نخستین بازی امروز تاتنهام در ورزشگاه اختصاصی خود با یک گل مغلوب وستهم شد تا برای اولین بار طعم شکست در ورزشگاه جدیدش را بچشد. مایکل آنتونیو در دقیقه ۶۷ به نخستین بازیکنی تبدیل شد که توانسته دروازه تاتنهام را در ورزشگاه خانگی‌اش باز کند. تاتنهام با این شکست ۷۰ امتیازی و در رده سوم ماند و وستهم نیز با ۴۶ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

در آخرین بازی امشب برایتون از ساعت ۲۱ میزبان نیوکاسل خواهد بود.

۷۷۱۲