به گزارش افکارنیوز،

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری پس از دیدار برابر الهلال گفت: برابر الهلال به خاطر هواداران فوق العاده‌ای که روز‌های سخت کنار ما بودند، بسیار خوب جنگیدیم. نمی‌خواهم درباره این مسابقه خیلی صحبت کنم، اما موضوعی که در هفته‌های پیش گفتم این است که ما تیم بسیار خوبی هستیم. یک استقلال خالص و یک تیم جنگنده داریم که از این بابت بسیار خوشحال هستم.

او در ادامه بیان کرد: جلسه خوبی با اعضای هیئت مدیره داشتیم. جلسه‌ای که داشتیم برای آینده باشگاه بود و این همان هدفی است که من دارم. می‌خواهیم آینده خوبی را رقم بزنیم و از همه اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم و کاملا آن‌ها می‌دانند که ما برای آینده چه چیزی می‌خواهیم.

شفر اظهار داشت: استقلال یک تیم معمولی در فوتبال ایران نیست و یکی از بزرگترین تیم‌های فوتبال آسیا محسوب می‌شود و امشب پیروزی مهمی را به دست آوردیم. همه باید برای استقلال تلاش کنند تا در آینده موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم.

او گفت: یک توپ از سمت راست آمد که ما آن را خوب دفع نکردیم و یک گل دریافت کردیم. سپس آن‌ها به دنبال استفاده از توپ‌های بلند بودند که دانشگر و منتظری خیلی خوب سر زدند. ۹۰ درصد سر‌های اول را ما زدیم، اما موضوعی که هست در ضد حمله ما توپ‌های زیادی از دست دادیم و می‌توانستیم گل سوم را بزنیم و فرصت برای گل بیشتر هم داشتیم.

شفر در واکنش به صحبت‌های مامیچ مبنی بر نمایش موفق وینگر‌های استقلال، اظهار داشت: ما وینگر‌های بسیار خوبی داریم. شاید اسماعیلی بعد از دربی شرایط سختی داشت، اما امشب فرشید، داریوش و همه بازیکنان بسیار خوب جنگیدند. داریوش در سمت راست بسیار خوب بازی کرد و این یک کار تیمی خوب است. جنگیدن همه بازیکنان باعث شد به موفقیت برسیم و با کار سخت و خوب می‌توانیم همیشه برنده باشیم.

علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: با همه وجود تلاش کردیم تا برنده مسابقه باشیم. این برد برای ما بسیار مهم و با اهمیت بود، زیرا از ۲ بازی اول تنها یک امتیاز گرفتیم و در هفته گذشته تلاش کردیم به تورنمنت برگردیم. خدا را شکر می‌کنم که دوباره شانس داریم تا صعود کنیم.

او ادامه داد: ما در گروه مرگ هستیم و ۴ تیم قهرمان و پر قدرت در گروه حضور دارند و برای ما مهم است که این مسیر را در آینده طی کنیم. با همه وجود برای هواداران جنگیدیم و برای آینده امیدوار هستیم.