به گزارش وبسایت نود، آرسنال یکشنبه در گودیسون پارک مقابل اورتون تن به شکست 1-0 داد.

روز یکشنبه در تک بازی از هفته 33 لیگ برتر انگلیس، اورتون در خانه خود پذیرای آرسنال رده چهارمی بود. گل زودهنگام جاگیلکا در نیمه نخست این دیدار، روی روند بازی تاثیر گذاشت. دقیقه 10 بازی بود که یک پرتاب اوت از نزدیکی های نقطه کرنر، بعد از یک رفت و برگشت به جاگیلکا رسید و او با ضربه ای آرام توانست دروازه آرسنال را باز کند.

بعد از این گل، اورتون در نیمه نخست نسبت به حریف برتری داشت ولی به موقعیت های زیادی هم دست نیافت. در آن سمت، آرسنال هیچ نشانی از تیم بازی های هفته های قبل نداشت و همچون گذشته در خارج از خانه، آسیب پذیر و ضعیف نشان داد.

با شروع نیمه دوم، رمزی و اوبامیانگ به جای ال ننی و کولاشیناچ راهی زمین شدند. این دو تغییر هم خیلی نتوانست در روند بازی یاران امری تفاوتی ایجاد کند. برعکس در آن سمت، اورتون روی ضدحملات بسیار خطرناک نشان می داد و چندبار هم تا مرز گلزنی پیش رفت ولی بی دقتی بازیکنان میزبان و واکنش های خوب لنو مانع از ثبت گل دیگری در این بازی شد.

به این ترتیب در نهایت اورتون در این مسابقه پیروز شد و با ثبت سیزدهمین برد فصل، به رده نهم رفت. آرسنال که با برد در این بازی می توانست به رده سوم برسد و شانس هایش را برای کسب سهمیه افزایش ببخشد. برای ششمین بار در بازی‌های خارج خانه طعم شکست را چشید تا با 63 امتیاز، چهارم بماند.

1878