به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از آنکه شاگردانش به یک امتیاز در برابر سپیدرود رشت بسنده کردند در نشست خبری اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما امروز با آن کیفیت مورد انتظار بازی کرد و روز سختی برای قسمت عقب تیم ما نبود، امروز در ترکیب ما یک جوان به اسم نیما طاهری بازی کرد که فوتبالیست آینده‌دار و خوبی است اما باید مراقب بود که مانند برخی جوانان دچار آسیب نشود که خوشبختانه تجربه نشان داده است با مدیریت آقای آذری در این تیم بازیکن آسیب نمی‌بیند.

وی با اشاره به ترکیب جدید تیمش افزود: امروز ما نزدیک به هشت بازیکن را جابجا کردیم و با یک ترکیب جدید به میدان رفتیم خوشحالم که الان در وضعیتی هستیم که ۲۲ بازیکن آماده داریم و دغدغه‌ای از نظر بازیکنان جوان تیم نداریم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این که می‌دانستیم سپیدرود برای یک امتیاز به میدان می‌آید افزود: ما تلاش خودمان را بخوبی انجام دادیم اما می‌دانستیم که سپیدرود برای یک امتیاز می‌جنگد و این یک امتیاز برای آنها بسیار مهم بود اما برخی از اتفاقات منجر به این شد که ما به سه امتیاز نرسیم.

وی ادامه داد: امروز به خوبی فهمیدم که ما نتوانستیم به سه امتیاز برسیم؛ مسیر سختی را پیش رو داریم ولی با تمام وجود بازی می‌کنیم. ما هفته آینده با الوصل امارات بازی داریم. خوشبختانه تغییر کرده‌ایم و بازی رو به جلو و با حوصله‌ای را ارائه می‌دهیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم بتوانیم امانتدار خوبی برای پرچم کشورمان باشیم.

منصوریان با اشاره به گل ذوب‌آهن که توسط داور خطا گرفته شد تصریح کرد: این دوازدهمین باری است که کارشناسان پس از بازی به ما می‌گویند که حق ذوب آهن خورده شد اما برای تیم داوری امروز که جز نامزدهای بهترین‌های داوری هستند احترام زیادی قائلیم و میدانیم که حتی داورها هم روزهای بد دارند قرعه روز بعد در فولادشهر می‌افتد. بنیادی‌فر داور و مدیر خوبی است اما من پس از بازی با حوصله هر صحنه را ده بار نگاه کردم و باید بگویم که امروز دو پنالتی و یک موقعیت گل برای ما روی سوت‌های اشتباه داور سوخت.

وی ادامه داد: ذوب آهن باشگاه اخلاق‌مداری است و من هم معتقدم باید از داوران حمایت کرد و اعتراض تنها فضای فوتبال کشور را متشنج می‌کند اما شما دقت کنید که اگر ما امروز بازی را می‌بردیم با یک بازی کمتر در رتبه هفتم قرار می‌گرفتیم در مجموع معتقدم فضای داوری خیلی به هم ریخته است.

سرمربی سبزپوشان در واکنش به صحبت‌های دست نشان مبنی بر اینکه حدادی فر بازی جوانمردانه را رعایت نکرده است گفت: ما توقع داشتیم ۸ دقیقه وقت اضافه محاسبه شود ۶ بار تعویض انجام شد و هفت بار برانکارد وارد زمین شد بخواهیم از فوتبالیست‌های اخلاق‌مدار ایران نام ببریم قطعاً یکی از آنها قاسم حدادی فر است. ما در حمله صددرصد بودیم اما بازیکنانم توپ را به رسم زبان مردانه به او زدند من با تمام احترامی که برای آقای دست‌نشان قائلم اما می‌گویم قاسم پسر فوق العاده خوبی است.