به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی در ولز موفق شد بازی 2-0 باخته را با برتری 3-2 عوض کند تا به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس برسد.

در دومین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، اف ای کاپ، سوانزی در خانه خود پذیرای منچسترسیتی لیگ برتری بود. میزبان شروع بسیار خوبی در این بازی داشت و با برنامه در ضدحملات وارد زمین شده بود. تلاش های آنها در نیمه اول دو بار به ثمر نشست.

در دقیقه 20، انها صاحب پنالتی شدند که گریمز آن را به زیبایی به گل بدل ساخت، 0 دقیقه بعد روی یک ضدحمله دیگر، سوانزی به گل بعدی رسید. این بار سلینا گلزنی کرد. این دو گل تا اواسط نیمه دوم پابرجا بود تا اینکه تعویض های سیتی در نیمه دوم مثمرثمر واقع شد.

حضور استرلینگ و آگوئرو ورق را برگرداند. دقیقه 69 ضربه بیرون پای سیلوا، باعث شد بازی 2-1 شود. 10 دقیقه بعد در یک تصمیم مشکوک، مارینه برخورد استرلینگ با مدافع حریف را پنالتی تشخیص داد و آگوئرو پشت توپ ایستاد. ضربه او به دروازه بان حریف برخورد کرد و راهی گل شد.

سوانزی که هنوز در شوک تصمیم عجیب داور بود، 10 دقیقه بعد برای بار سوم دروازه اش باز شد، و عجیب اینجا بود که در این صحنه کمک داور اشتباه کرد و آگوئرو در موقعیت آفساید دروازه حریف را باز کرد تا سیتی 3-2 برنده شود.

به این ترتیب بعد از واتفورد، منچسترسیتی دومین تیمی است که راهی نیمه نهایی جام حذفی شده است.