به گزارش وبسایت نود، در ادامه‌ی هفته‌ی نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت 15:30 تیم پدیده با قضاوت علی صفایی به مصاف سپیدرود رفت. مسئولان باشگاه پدیده این بازی را رایگان اعلام کرده بودند و به همین علت استقبال بسیار خوبی توسط تماشاگران مشهدی به عمل آمده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی موفق شدند با دو گل یونس شاکری از سد میهمان خود بگذرند.

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، محم دحسین مرادمند، مسعود ریگی، علی نعمتی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد (دقیقه 1+45 سعید صادقی)، محمدمهدی مهدیخانی (دقیقه 71-بهنام برزای)، امین قاسمی‌نژاد، محمد آقاجانپور و یونس شاکری

ترکیب سپیدرود: ایمان صادقی، محمدرضا مهدوی (دقیقه 73- مهرداد بایرامی)، لوکا نوزادزه، روما چاچوآ، امیر منصوریان، میلاد شیخ سلیمانی، محمد علیزاده، میثم فردوسی (دقیقه 58- پیام صادقیان)، حمیدرضا طاهرخانی (دقیقه 46- حسین شنانی)، محمد غلامی و پویا نزهتی

کارت زرد:

دقیقه 35- محمدحسین مرادمند (پدیده)

شرح گل

پدیده مشهد یک سپیدرود رشت صفر (دقیقه 38- یونس شاکری): پدیده که در این بازی اکثر حملات خود را بر اساس سانتر از جناحین انجام می‌داد در دقیقه 40 توسط آقاجانپور صاحب موقعیت شد و این بازیکن توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد و یونس شاکری با ضربه سر اولین گل را برای تیمش به ثمر رساند.

پدیده دو - سپیدرود رشت صفر (دقیقه 80- یونس شاکری): پدیده در یک ضد حمله صاحب موقعیتی شد و کمک داور مسابقه طی یک تیزهوشی از اعلام زودهنگام آفساید خود داری کرد تا بهنام برزای به محوطه جریمه نفوذ کند و در ادامه با یک پس در عمق برای شاکری باعث شد تا این مهاجم با یک بغل پای دقیق دبل کرده و میزبان را به گل دوم برساند.

پدیده که رقابت نزدیکی با تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رده بندی دارد، با این پیروزی و یک بازی بیشتر نسبت به این دو تیم، هم امتیاز با سپاهان شد و با تفاضل گل کمتر نسب به این تیم در رده‌ی دوم جدول رده بندی قرار گرفت. شاگردان علی کریمی در تیم سپیدرود هم با این شکست در رده‌ی پانزدهم جدول رده بندی باقی ماندند.