ورزش 11 - تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه المپیک لیون مقابل این تیم فراسوی با تساوی بدون گل متوقف شد.
ارنستو والورده، سرمربی آبی‌اناری‌ها در کنفرانس مطبوعاتی درخصوص وضعیت تیمش این‌چنین گفت:

شب فوق‌العاده‌ای بود. مقابل تیمی که تا به حال هیچ‌کدام از دیدارهای خود در لیگ قهرمانان را واگزار نکرده بود فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم. فوتبال یعنی استفاده کردن از موقعیت‌ها، متاسفانه توپ‌های فراوانی که روی دروازه حریف آوردیم گل‌ نشدند.
از عملکرد شاگردانم راضی هستم ولی از نتیجه نه، باید به همین شکل پیش برویم. برخلاف آن‌ چیزی که فکر می‌کنید پیروزی در دیدار خارج از خانه آن هم در چمپیونز لیگ چندان آسان نیست.


وی در خصوص ناکامی سوارز در گل‌زنی در این دیدار هم گفت:

من برای لویز نگران نیستم. وظیفه مهاجم قرارگرفتن در موقعیت گل است. سوارز به خوبی در موقعیت قرار می‌گیرد به هر حال ممکن است که گاهی هم طلسم شوید و پایتان به گل‌زنی باز نشود این موضوع طبیعی است، سوارز گل‌هایش را برای بازی‌های بعدی رزرو کرده است.


والورده در مورد تعویض کوتینیو با دملبه هم صحبت کرد:

دمبله اول هفته هم برای ما بازی کرده بود آن هم پس از چند هفته آسیب دیدگی، بهتر بود که فشار را از روی او در این بازی بردارم به همین خاطر تعویض شد. کوتینیو هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و از او راضی هستم.