به گزارش وبسایت نود، تیم هایاستقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز در سری رقابت هایهفته 16 لیگ برتر از ساعت 15:15 امروز (دوشنبه15 بهمن ماه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفته بودند کهاین دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان به پایان رسید.

گل تیم ماشین سازی توسط محمد اهل شاخه در دقیقه 7 به ثمر رسید.

ترکیب دو تیم:

استقلال خوزستان

فرزین گروسیان، ایوب کلانتری، احمد آل‌نعمه،مصطفی کیانی، وحید نامداری،سعید زارع، امیرحسین باقرپور، سید ساسان شیرمردی، محمد شریفی، وحید خشتان و رضا درویشی

سرمربی: کریم بوستانی

ماشین سازی تبریز

فرناندو دخسوس، محمد اهل‌شاخه، سعید مهری، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، سید محمد خرم‌الحسینی، فرید بهزادی‌کریمی، رضا خالقی‌فر و احسان تاییدی

سرمربی: محمدرضا مهاجری

دقایق حساس:

دقیقه 4: ایوب کلانتری صاحب موقعیت حساس از روی ضربه آزاد شده بود که توپ با شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه تیم میهمان راهی بیرون شد.

دقیقه 7: (گل تیم ماشین سازی) ارسال احمدرضا زنده روح از سمت راست زمین مسابقه پس از عبور از روی سر مدافعان تیم میزبان در محوطه شش قدم فرود آمد که در ادامه توپ با تکل و سپس ضربه محمد اهل شخه به تیرک افقی دروازه برخورد کرده و وارد دروازه شد.

دقیقه 33: ایوب کلانتری توپ را از طریق کرنر ارسال کرده و با ضربه سر احمد آل نعمه همراه شد که دروازه بان تیم ماشین سازی با واکنش دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 45+1: رضا خالقی فر توپ را به سمت دروازه تیم میزبان ارسال کرد که فرزین گروسیان توانست توپ را برگشت بدهد.