ورزش 11 - از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در دیداری حساس دو تیم منچسترسیتی و اورتون در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند.
در این دیدار دو تیم با ترکیب زیر در میدان حاضر شدند:
منچسترسیتی: ادرسون - کایل واکر - ایلکای گوندوغان - ایمریک لاپورته - دلف - لروی سانه - سیلوا - فرناندینیو - ریاض ماحرز - اوتامندی - گابریل خسوس
اورتون: جردن پیکفورد - کلمن - کین - کورت زوما - مینا - لوکاس دینیه - سیگوردسون - گومز - برنارد - لوین - ریچارلیسون
با شروع نیمه اول تیم میزبان کار را هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 22 توسط گابریل خسوس دروازه میهمان خود را باز کند و 1-0 جلو بیفتد.
این دیدار تا پایان نیمه اول با حملات دامنه‌دار شاگردان پپ دنبال شد، به‌طوری که حتی فرصت چندانی به حریف خود ندادند تا این نیمه را با پیروزی به رختکن بروند و خود را مهیای نیمه دوم بازی کنند.
با سوت نیمه دوم از سوی داور مسابقه برخلاف نیمه اول این تافی‌‌ها بودند که یکی دو حمله روی دروازه سیتی ترتیب دادند اما موفق به گل‌زنی شدند تا این سیتیزن‌ها باشند که بار دیگر با دبل خسوس در دقیقه 50 به گل دوم برسند.

گابریل خسوسگابریل خسوس


اما این پایان کار نبود و این بار تیم میهمان موفق شد تا با گل‌زنی در دقیقه 65 توسط لوین نتیجه را به حداقل برساند. در حالی که تیم اورتون امیدوار بود که بازی را به تساوی بکشاند اما شاگردان گواردیولا این اجازه را به حریف خود ندادند و بار دیگر توسط استرلینگ بازی را 3-1 کردند تا سنگینی شکست را بیشتر کنند.

گابریل خسوسگابریل خسوس


این بازی تا پایان با همین نتیجه به پایان رسید تا سیتیزن‌ها از کورس قهرمانی عقب نیفتند.