ورزش 11 - پس از شکست ناباورانه رئال مادرید در هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگا مقابل ایبار با نتیجه 3_0، لوس بلانکوس توانست با جبران آن در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و مسجل کردن صعودش به مرحله 1/8 نهایی، از هواداران خود دلجویی کند و با روحیه‌ای بسیار بهتر خود را مهیای ادامه نبرد در لالیگا کند.

سانتیاگو سولاریسانتیاگو سولاری

رئال مادرید سانتیاگو سولاری هنوز آن شکل ایده‌آل را به خود نگرفته است، او در اردوی داخلی خود درگیر مشکلات جدیدی شده که بارهای بر روی دوشش را سنگین‌تر کرده است! چرا که ایسکو حالا نقش یاغی را در برنبائو بازی می‌کند و تقریبا به پایان راه با پیراهن رئال مادرید رسیده است، زیرا سولاری رسما از پرز خواسته است که او را در زمستان پیش رو به فروش برساند.

اینکه ماجرای ایسکو در شرایط رئال مادرید چقدر تاثیرگذار خواهد بود، به زودی مشخص خواهد شد، هرچند که سولاری معتقد است آرامش بر فضای تیم خود حاکم است و هیچ مسئله‌ای نمی‌تواند بر روی شرایط قوهای سپید تاثیر گذار باشد! او خیلی زود در معرض قضاوت قرار خواهد گرفت، چرا که رئال مادرید باید شنبه شب در نبردی حساس مقابل والنسیا رده یازدهمی قرار بگیرد!

رئال مادرید و والنسیارئال مادرید و والنسیا

در 18 دیدار گذشته یک‌دهه اخیر رئال مادرید و والنسیا، قوهای سپید توانسته ‌اند 9 پیروزی را از آن خود کنند تا 2 پیروزی سهم خفاش‌ها شود و 7 دیدارشان نیز به تساوی کشیده شود؛ به طور واضح مادریدی‌ها خیلی در کسب نتیجه برابر والنسیا دچار مشکل نبوده‌اند و با توجه به اینکه این نبرد در برنابئو انجام خواهد شد، آنها از شانس بالایی برای کسب بیست‌وسومین امتیاز خود دارند تا به جبران فاصله برای بازگشت به جمع مدعیان بپردازند.