ورزش 11 - رئال مادرید در برابر آ اس رم شخصیتی را از خود به نمایش گذاشت که همه از سانتیاگو سولاری انتظار آن را می‌کشیدند! اما او با ارائه چهره‌ای ناتوان در برابر ایبار پیش از این همه را شوکه کرده بود و تا حدودی ناامیدی را بر اردوی تیم خود حاکم کرده بود! پس چگونه شد که او موفق شد در مقابل اوزه بیو دی فرانچسکو و رم آن هم در شهر دو آتشه‌های جالوروسی‌ها پیروزی و جشن صعود را برپا کند؟!

پیروزی رئال مادرید در شبی حاصل شد که گرت بیل برخلاف تمام ماه‌های اخیر توانست گلزنی کند و پایه‌ساز موفقیت کهکشانی ها در خانه‌ای مخوف باشد، رقم خوردن این اتفاق از سوی ستاره خاموش لوس بلانکوس بسیار به دور از انتظار بود، شاید اولتیماتوم هفته گذشته پرز به شماره 11 خود باعث شد تا او حداقل برای یک هفته هم که شده به خود فشار بیاورد و کم‌فروشی را کنار بگذارد.

رئال مادرید و آ اس رمرئال مادرید و آ اس رم

رئال مادرید نشان داده است که اگر در اردویش اتفاقی خاص رقم بخورد، می‌تواند در مسیر قرار بگیرد، این ماجرا در ارتباط با شرایط فعلی آنها صدق می‌کند، اتفاقی که بدل به یکی از معضلات جدی‌شان شده تا تیم بدون رهبر قوهای سپید خطوط سینوسی را دنبال کند و گاهی بسیار خوب و گاهی بسیار بد ظاهر شود!

سرخیو راموس در این روزهای عجیب و سخت یک‌تنه در برابر سیل انتقادات ایستاده است که آخرین بازمانده عصر طلایی مادریدی‌ها محسوب می‌شود اما آیا او تا آخر این فصل پرنوسان خواهد توانست تنها مرد کاریزماتیک برنابئو باقی بماند؟ رئال مادرید هرگاه به اوج اتحاد رسیده است از سد هرمشکلی برآمده است، همانند نمایش موفقیت آمیزش در برابر رم، اما آیا این بار هم قرار است بی‌ثباتی آنها را مجازات کند؟!

رئال مادرید و آ اس رمرئال مادرید و آ اس رم

صعود رئالی‌ها به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حالا قطعی شده و سولاری باید از همین لحظه به دنبال راهی برای مرحله بعدی این رقابت‌ها باشد، چرا که او سخت در معرض قضاوت قرار دارد و این پیروزی هنوز هم نمی‌تواند نکته‌ای موفقیت آمیز برای او محسوب شود!