ورزش 11 -شب اول از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با انجام چند دیدار پیگری شد و در مهمترین دیدار دو تیم رم و رئال‌مادرید در اُلمپیکو به مصاف یکدیگر رفتند.

رئال مادرید با دو تغییر که حضور وازکز و یورنته بود کار را آغاز کرد. در 20 دقیقه ابتدایی نیمه اول، این مادریدی‌ها بودند که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند و یک یا دوبار توسط مودریچ، ضرباتی به سوی دروازه اولسن شلیک کردند که راه به جایی نبرد. اما بازی در ادامه روند دیگری داشت و این میزبان بود که با حملات متعدد چند فرصت خوب گل‌زنی را روی دروازه کورتوا ایجاد کردند که جدی‌ترین آنهادر دقیقه 44 چنگیز اوندر دروازه خالی رئال را باز نکرد!

بازی در نیمه دوم خیلی طوفانی آغاز شد. اشتباهات بچه‌گانه مدافعان رم و پاس گلشان به گرت بیل باعث شد تا میهمان اسپانیایی در دقیقه 47 با یک گل پیش بیافتد. بیل دقایقی بعد فرصتی تک به تک را به دستان اولسن کوبید تا بار دیگر نشان دهد در حد و قواره یک ستاره تاثیرگذار نیست! بازی در نیمه دوم کاملا در اختیار لوس بلانکوس بود. در دقیقه 59 لوکاس وازکز گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

آقای اروپا در نیمه دوم شانس‌های دیگری برای گل سوم نیز به ثمر رساند که با درخشش اولسن راه به جایی نبرد و قهرمان سه فصل اخیر اروپا با 12 امتیاز صدرنشین گروه شد.