ورزش 11 - گروه G رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تقریبا وضعیتی مشخص دارد. رئال مادرید و آ‌اس رم دیداری 6 امتیازی برای به دست آوردن صدر جدول برگزار می کنند و زسکا مسکو برای رسیدن به لیگ اروپا، یک 90 دقیقه آسان در برابر نماینده جمهوری چک در اختیار دارد.

آ اس رم - رئال مادرید ( استادیوم: المپیکو رُم/ساعت: 23:30)

کهکشانی‌ها با توجه به نمایش فوق‌العاده ضعیف خود برابر ایبار و شکست سنگین در لالیگا، نیاز مبرمی به پیروزی در پایتخت ایتالیا دارد تا حداقل غرور شکسته شده خود را التیام دهد. سولاری عملاً پلن مشخصی در دیدار‌های اخیر ارائه نکرده است و حتی در پیروزی‌های لالیگایی تیمش نیز این موارد به چشم می آمد. اما برای ثابت کردن اینکه شکست ابتدای هفته یک اتفاق بوده است سولاری و پسرانش یک 90 دقیقه دست نخورده در ایتالیا فرصت دارند.

رئال - رمرئال - رم

گرگ‌ها در بازی رفت وضعیتی شبیه به رقیبشان داشتند. تیمی نامطمئن، بدون تاکتیک و سردرگرم که موجب شکست 3 گله و تحقیرآمیزشان در برنابئو هم شد. اما حالا جالوروسی در تلاش است تا ضمن پاک کردن شکست بازی رفت، تیم‌اش را نیز به عنوان تیم اول راهی دور بعد کند. هر دو تیم 9 امتیازی هستند و تنها دو گل اختلاف این دو است. کاپیتان دِروسی در این دیدار مهمترین غایب شاگردان دی فرانچسکو است.

زسکا مسکو - ویکتوریا پلژن ( استادیوم: لوژنیکی/ساعت: 21:25)

نماینده روسیه با 4 امتیاز به دنبال قطعی کردن حضورش در لیگ اروپا است اما یک چشم زسکا مسکو نیز به دیدار مادرید و رم نیز خواهد بود. اگر زسکا پیروز شود و بازی بزرگ گروه یک بازنده داشته باشد، شانس زسکا برای صعود به دور بعد به شب آخر کشیده شد. زسکا در تمام دیدار‌های خانگی خود موفق به گلزنی شده است.

پلژن - زسکاپلژن - زسکا

نماینده جمهوری چک برای فرار از حذف شدن نیاز به یک معجزه دارد. پلژن به گفته مربی خود برای کسب سهمیه لیگ اروپا خواهد جنگید. آنها تنها یک امتیاز دارند و فقط و فقط باید در مسکو به پیروزی برسند تا کار صعودشان به دیدار آخر بکشد. اما تفاضل -11 این تیم شاید بزرگترین سد آن‌ها در دیدار هفته آخر باشد.