به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌ها سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵ عصر روز جمعه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند.

تیم سپیدرود رشت با ترکیبکوروش ملکی، میثم تهی دست، میلاد شیخی سلیمانی، حسین ابراهیمی، امین منوچهری، پویا نزهتی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی، علیرضا عزت کرامت، میلاد قربان زاده و محمد غلامی، تحت نظر علی کریمی پا به میدان مسابقه گذاشت.

از سوی دیگر تیم نفت مسجد سلیمان نیز با ترکیبمجتبی بیژن، موسی کولی بالی، حکیم نصاری، اکبر آفاقی، سید پیمان میری، سید محمد حسینی، صادقی بابا احمدی، حسین دوستدار، حبیب فر عباسی، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده به سرمربیگری علیرضا مرزبان وارد زمین شدند.

شاهو اصلانیبه همراهجواد مداح، ایوب غلامزاده و سعید رحیمی مقدم این مسابقه را قضاوت کردند.

از حواشی قبل از شروع این دیدار ترافیک سنگینمسیر منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت بود که موجب شد بسیاری از تماشاگرانفاصله چند کیلومتری تا ورزشگاه را پیاده طی کنند.

خاموش شدن اسکوربرد ورزشگاه سردار جنگل رشت در همان دقایق اولیه یکی دیگر از نکات حواشی این بازی بود. براساس اعلام مسئولان ورزشگاهبیش از۱۲ هزار نفر از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.

در دقیقه ۲۴ نیمه نخستاین بازی«یوسف وکیا» بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان به علت خطای شدید بر روی بازیکن سپیدرود رشت پشت محوطه جریمه تیمش از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۳۴ این دیدار نخستین گل بازی به نفع تیم نفت مسجد سلیمانبا شوت سرکش «اکبر آفاق» از فاصله ۳۰متریبه ثمر نشست.

در انتهای نیمه نخست داور ۲ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

جمع آوری طبل‌های هواداران سپیدرود رشت به دستور «داوود رفعتی» ناظر فدراسیون فوتبال در این بازی یکی از نکات و حواشی جالب توجه این بازی بود.

با شروع نیمه دوم بازیکنان سپیدرود برای جبران نتیجه، بازی را هجومی آغاز کرده و در طول زمان های نیمه دوم بارها به سمت دروازه نفت مسجد سلیمان حمله کردند که نتیجه‌ای در پی نداشت.

در پایان نیمه دوم نیز داور ۳ دقیقه وقت تلف شده گرفت. در پایان این بازی تیم سپیدرود رشت با یک گل از میزبان خود شکست خورد.