ورزش 11 - دو تیم آلمان و هلند از سری مسابقات لیگ ملت‌های اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.
دو تیم با ترکیب زیر در میدان مسابقه حاضر شدند:
آلمان: مانوئل نویر، کرر، ماتس هوملس، تونی کروس، تیمو ورنر، شولتس، نیکولاس سوله، آنتونی رودیگر، جاشوا کیمیچ، لروی سانه، سرگی گرنابری
هلند: سیلسن، تته، ویرجیل ون دایک، ده لیخت، دنی بلیند، جوجینیو وینادوم، ده رون، دی یونگ، رایان بابل، پرومس، ممفیس دیپای
با آغاز نیمه اول ژرمن‌ها که سقوط‌شان قطعی شده در بازی تشریفاتی به میدان می‌رفتند. در همین نیمه برخلاف بازی‌های قبلی خود فوق‌العاده حاضر شدند و از همان ابتدا حملات پی در پی را روی دروازه لاله‌های نارنجی ترتیب دادند و موفق شدند در دقیقه 9 توسط ورنر به گل اول برسند.


در حالی که پیش‌بینی می‌شد هلندی‌ها برای جبران گل خورده تلاش کنند اما بار دیگر این شاگردان یوآخیم لوو بودند که در دقیقه 19 توسط سانه به گل دوم رسیدند. این نتیجه تا پایان نیمه اول پابرجا بود تا دو تیم با استراحت 15 دقیقه‌ای مهیای نیمه دوم شوند. نکته مهم دیگر این بازی مصدومیت رایان بابل بود که نگرانی را در چهره کومان بیشتر کرد.


با سوت آغاز نیمه دوم شاگردان کومان کار را هجومی آغاز کردند و حملات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه ژرمن‌ها ترتیب دادند اما هیچکدام از آنها زهردار نبود. در ادامه به مانند نیمه اول شاگردان لوو بازی را به دست گرفتند و حتی در یک ضد حملات خطرناک نزدیک بود دروازه هلندی‌ها را برای بار سوم باز کنند اما این توپ توسط ورنر به گل تبدیل نشد تا چند دقیقه بعد تعویض شود.
ادامه گزارش تا لحظاتی دیگر