به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از تسنیم، گو اویوا سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)،‌ درباره پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بین دو نیمه به بازیکنان تیم تأکید کردم که از سوت آغاز مسابقه،‌ به حالت استاندارد همیشگی‌مان بازی نکردیم. پرسپولیس بسیار تهاجمی و درگیرانه بازی می‌کرد، در حالی که ما خنثی بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه نخست بسیار تدافعی بازی کردیم و این باعث شد پرسپولیس به سمت دروازه ما یورش بیاورد. این شیوه را در نیمه دوم تغییر دادیم و بیشتر فشار آوردیم. در این نیمه آزادانه‌تر از کناره‌ها استفاده کردیم و همین باعث باز شدن دفاع پرسپولیس شد. این اتفاق به ما اجازه داد که از عمق دفاع این تیم استفاده کنیم و با خلق موقعیت، به گل برسیم.

سرمربی تیم کاشیما آنتلرز با اشاره به اهمیت دیدار برگشت تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: این مسابقه نیمه اول بود و باید روی بازی برگشت و نیز چالش‌مان در جی لیگ (لیگ برتر فوتبال ژاپن) تمرکز کنیم. پیروزی در دیدار رفت خوب بود، اما باید روی آمادگی‌مان برای بازی برگشت متمرکز شویم.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز از ساعت 18 روز شنبه 19 آبان، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.