ورزش 11 - در یکی از حساس ترین دیدار های هفته سوم لیگ اروپا دو تیم آث میلان و رئال بتیس از ساعت 20:25 در ورزشگاه سن سیرو رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری نماینده اسپانیابه پیان رسید.

ترکیب آث میلان
رینا، رومانیولی، زاپاتا، کالابریا، لاکسالت، بیلیا، بوناونتورا، باکایوکو، کاستیخو، بورینی، هیگواین
ترکیب رئال بتیس
لوپز، ماندی، بارترا، سیدنی، باراخان، لوسلسو، ویلیام کاروالیو، کانالس، جونیو، سانابریا، سرجیو لئون

شاگردان گتوزی برای جبران شکست دربی میلان با امید زیادی پا به این دیدار گذاشتند اما در نیمه نخست این سبز پوشان رئال بتیس بودند که حملات خطرناک تری را ترتیب می دادند، آنتونیو سانابریا در اوسط نیمه اول در یک غافل گیری گل اول میهمان را به ثمر رساند تا بهت سن سیرو را فرا بگیرد، بازیکنان رئال بتیس البته در این نیمه یک باردیگر نیز به گل رسیدند از سوی داور به اشتباه آفساید اعلام شد.

آث میلان - رئال بتیسآث میلان - رئال بتیس


شرایط در نیمه دوم این دیدار چندان تفاوتی با 45 دقیقه نخست نداشت و این بازیکنان رئال بتیس بودند که با نفرات زیاد به سوی دروازه رینا هجوم می آوردند، جیوانی لو سلسو در 54 دقیقه بازی بازی خوب خود در این دیدار را با به ثمر رساند گل تکمیل کرد تا کار برای ادامه بازی برای میلانی ها سخت تر شود.
در ادامه این دیدار قرمز و مشکی پوشان زیاد تلاش زیادی برای جبران گل های خورده کردند ولی در انتهای تنها توانستند یک بار پاتریک کوترونه به گل برسند، این دیدار در نهایت با برتری 2_1 رئال بتیس به پایان رسید.