ورزش 11 - تیم فوتبال اینتر میلان در دیداری حساس و تماشایی موفق شد تیم سرسخت آث میلان را شکست دهد تا با روحیه‌ مضاعفی روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا برود.
نراتزوری در حالی امشب پذیرای روسونری‌ها بود که در این فصل نسبت به رقیب خود عملکرد بهتری داشتند و با خیال راحت‌تری بازی می‌کردند. در حالی که این دیدار به نظر می‌رسید با تساوی بدون گل به پایان برسد با گل دقیقه 93 مائورو ایکاردی شاگردان اسپالتی دست پر از زمین خارج شدند تا در کورس رقابت‌ها با ناپولی و یوونتوس باقی بماند.
لوچانو اسپالتی در پایان این دیدار اظهار داشت:

پیش از بازی قصدمان بر این بود که در همان دقیقه ابتدایی به گل برسیم که اگر این اتفاق می‌افتاد می‌توانستیم بازی را تحت کنتریل خود دربیاوریم و گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. اما رفته رفته بازی برایمان سخت شد و در دقایق پایانی کمی جلو کشیدیم و موفق شدیم در وقت‌های اضافه به گل برسیم و برد شیرینی را کسب کنیم. قطعا شایسته پیروزی بودیم و به همین خاطر از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم.


لوچانو در پایان صحبت‌های افزود:

در این دیدار پرس را در دستور کار خود قرار دادیم ولی می‌ترسیدیم که از سوی حریف خود ضد حمله بخوریم اما خوشبختانه تک تک بازیکنانم عملکرد خوبلی داشتند و توپ و میدان را تحت کنترل خود قرار دادند. در دقیقه‌ای از بازی دیدیم که دیگر بازیکنان میلان توان حمله ندارند و به همین خاطر ضد حمله زدیم و ما پیروز میدان شدیم.
من از زمانی که به این تیم آمده‌ام صادقانه بگویم که اصلا به خاطر دستمزد نیامدم و تنها برای کمک به باشگاه آمده‌ام. به اینجا آمدم تا اینتر را سازماندهی کنم و تیم پرقدرتی را تشکیل دهم اما در این بین بازیکنان هم باید همین هدف من را داشته باشند. تنها از یک قضیه ناراحتم و آن هم مصدومیت ناینگولان بود که راهی بیمارستان شد و امیدوارم هیچ مشکلی برایش بوجود نیاد و به جمع دیگر بازیکنان تیم بازگردد.