ورزش 11 - برخلاف انتظار تیم ملی اسپانیا در دیداری که دوستداران فوتبال همه بر این باور بودند که شاگردان لوئیز انریکه با نتیجه‌ای پرگل انگلیس را شکست خواهند داد اما با نتیجه 3-2 مغلوب شدند.
این اولین شکست لاروخا پس از سال 2003 تا به حال در خانه خود بوده است. ماتادورها در 38 دیدار قبلی خود در پیش چشمان هوادران پرشورش متحمل شکست نشده بود. اسپانیا در نیمه اول فاجعه‌وار ظاهر شد و سه گل دریافت کرد، اما در نیمه دوم هر چه تلاش کردند تنها توانستند دو گل از سه گل را جبران کنند و در خانه خود مغلوب سه‌شیرها شدند. لازم به ذکر است که آخرین باخت لاروخا به سه‌شیرها به سال 1987 برمی‌گردد.
در همین خصوص سرخیو راموس، کاپیتان متعصب اسپانیا اظهار داشت:

انگلیس یکی دو سال است که به یکی از قدرت‌های اروپا و جهان تبدیل شده و از این حیث بازی کردن مقابل چنین تیمی اصلا آسان نیست. آنها به طبع بهتر از ما بودند که توانستند پیروز شوند. تنها تفاوت ما در این دیدار این بود که آنها از موقعیت‌هایشان به خوبی بهره بردند اما ما در این امر موفق نبودیم.
به هواداران تیم حق می‌دهم که از نح.ه بازی ما ناراضی باشند و تنها از آنها می‌خواهم که کمی صبور باشند و به سرمربی تیم ( انریکه ) ایمان داشته باشند تا به راحتی و با آسودگی خاطر بتوانیم این باخت را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.