ورزش 11 - شب گذشته و در جریان مسابقات لیگ ملت های اروپا تیم های ملی فوتبال اسپانیا و انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود سه شیرها به پایان رسید.

در دقیقه 64 این مسابقه ی جذاب در حالیکه جوردن پیکفورد دروازه بان جوان انگلیس قصد دریبل کردن رودریگو را داشت با اشتباهی وحشتناک توپ را از دست داد و پس از آن برای جلوگیری از گل شدن توپ چند مرتبه مهاجم ماتادورها را با دست کشید و سرانجام با یک تکل توپ را به کرنر فرستاد؛

پس از این حرکت تمامی بازیکنان و نیمکت نشینان تیم اسپانیا منتظر اعلام ضربه پنالتی از سوی داور لهستانی این دیدار بودند اما در کمال تعجب مارسنیاک قاضی میدان، نقطه ی کرنر را نشان داد؛ این تصمیم با اعتراض شدید اسپانیایی ها روبرو شد و حتی کاپیتان راموس به علت اعتراض بیش از حد از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در همین راستا ایتورالده گونسالس، کارشناس داوری آ.اس اسپانیا اعلام کرد که داور مسابقه مرتکب اشتباه شده است و حتی پیکفورد دروازه بان تیم انگلیس باید از زمین بازی هم اخراج می شد.

ایتورالده در ادامه گفت :

رودریگو تلاش کرد به بازی ادامه دهد، خود را زودتر به زمین نینداخت و همین صداقت، باعث متضرر شدن او از این صحنه شد؛ این صحنه نه تنها پنالتی بود بلکه کارت قرمز هم داشت.