ورزش 11 - تیم ملی فوتبال انگلیس در شب درخشش رحیم استرلینگ، هافبک باشگاه منچسترسیتی موفق شد در خانه اسپانیا به برد ارزشمندی دست پیدا کند.
در حالی دو تیم سه‌شیرها و ماتادورها شب گذشته در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند که شاهد یک بازی جذاب و تماشایی از هر دو تیم بودیم. در این دیدار شاگردان انریکه برخلاف دو بازی قبلی خود که درخشیدند، نتوانستند مقابل میهمان خود هم آن عملکرد خوبشان را ادامه دهند و با نتیجه 3-2 مغلوب حریف خود شدند. در این دیدار برای انگلستان استرلینگ با 2 بار باز کردن دروازه حریف، موفق شد شب فوق‌العاده‌ای را پشت سر بگذارد.
در همین خصوص استرلینگ در گفتگویی اظهار داشت:

پیش از بازی می‌دانستیم که دیدار سختی مقابل اسپانیا داریم و به همین خاطر از همان دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و موفق شدیم با سه گل نیمه اول را به پایان برسانیم. البته این را هم یادآور شوم که در دیدار قبلی خود مقابل کرواسی هم به خوبی ظاهر شدیم اما تنها شانس با ما یار نبود و موقعیت‌های ما یکی پس از دیگری از دست رفت.


هافبک تکنیکی سه‌شیرها در ادامه افزود:

چند بازی بود که برای کشورم به خوبی ظاهر نمی‌شدم، اما در دیدار مقابل اسپانیا تمام تلاشم را کردم که اول عملکرد خوبی داشته باشم و بعد روی گلزنی تمرکز کنم. خوشبختانه تلاشم ثمربخش بود و توانستم سهم بزرگی در پیروزی تیمم داشته باشم و دو گل بزنم. گلزنی من در این دیدار معنی و مفهوم زیادی داشت؛ سه سال بود که برای کشورم گلزنی نکرده بودم و فشار زیادی روی من بود، ولی خوشحالم در چنین مسابقه‌ای که بسیار برایمان ارزش داشت بالاخره برای کشورم درخشیدم.

تیم ملی انگلیستیم ملی انگلیس