ورزش 11 - راس بارکلی، مدافع خوش آتیه انگلیس و باشگاه چلسی که به تازگی توسط ساوت‌گیت به تیم ملی دعوت شده است، قصد دارد با عملکرد خوبش در جمع سه‌شیرها سال‌ها برای کشورش به میدان برود.
بارکلی که پیش از این فرصت حضور در تیم ملی انگلیس را داشت اما به دلیل مصدومیتی طولانی نتوانست کشورش را همراهی کند، اما وی که به تازگی به تیم کشورش دعوت شده است، شب گذشته توانست بعد از مدت‌ها برای کشورش به میدان برود و در مقایسه با دیگر هم‌تیمی‌هایش توانست عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.
بارکلی در همین خصوص اظهار داشت:

به طبع برای هر بازیکنی بازی در تیم ملی کشورش یک ارزش به حساب می‌آید. مدت‌ها بود که تلاش می‌کردم به تیم ملی راه پیدا کنم اما به هر دلایلی نتوانستم این فرصت را به دست آوردم ولی شب گذشته بهترین روز زندگی‌ام بود و مثل اینکه حس شادابی و نشاط به من دست داده بود. مطمئنم که بازی به بازی پیشرفت خواهم کرد و امیدوارم همیشه برای کشور مثمر ثمر واقع شوم.


راس در خصوص بازی با کرواسی هم گفت:

بازی خوبی دو تیم به نمایش گذاشتند اما اگر استادیوم تماشاگر داشت به طبع به این دیدار زیبایی می‌بخشید. اما در کل در نیمه اول بازی خوبی را انجام ندادیم ولی در نیمه دوم کمی به خود آمدیم و سعی کردیم که دروازه حریف را باز کنیم. هر چه تلاش کردیم که با پیروزی از زمین خارج شویم نشد و بازی بدون گل به پایان رسید. اما اگر کمی بخت با ما یار بود این دیدار می‌توانست 3-0 به حساب ما به پایان برسد.

تیم ملی انگلیس - تیم ملی کرواسیتیم ملی انگلیس - تیم ملی کرواسی