ورزش 11 - از ساعت 18:15 دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار کننده دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر بودند.
ترکیب نفت مسجد سلیمان
حبیب فرعباسی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصلی، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، سید پیمان میری، سید محمد حسینی، فرشید محمدی، محمود قائدرحمتی و علیرضا علیزاده
ترکیب استقلال
مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، اللهیار صیادمنش و روح الله باقری
بلافاصله پس از سوت آغاز بازی شاگردان شفر از روی یک حمله سریع خیلی زود به گل رسیدند، صیادمنش بازیکن جوان آبی ها از اشتباه فاحش مدافعان نفت مسجد سلیمان بهترین استفاده را برد و در دقیقه 2 بازی دروازه تیم میزبان را باز کرد.

گل اول استقلال


در ادامه شاگردان مرزبان برای جبران نتیجه فشار خود را چند برابر کردند و حتی در یکی از موقعیت های خود توپ را به تیرک دروازه رحمتی نیز زدند ، در دقیقه 29 بازی بازیکنان استقلال تهران از روی یک ضد حمله علی رغم جریان بازی گل دوم را نیز وارد دروازه حبیب فرعباسی کردند تا کار برای تیم میزبان سخت شود، نمیه اول این دیدار با برتری 2_0 آبی پوشان به پایان رسید.

گل دوم استقلال



اما دقایق نخست نیمه دوم اتفاقات خاصی رخ داد، زکی پور مدافع چپ آبی ها با خلا پشت محوطه جریمه با دریافت کارت زرد دوم از سوی دارو از زمین مسابقه اخراج شد، با 10 نفره شدن استقلال مرزبان کولیبالی را به خط حمله برد.
بازیکنان نفت مسجد سلیمان در ادامه فشار زیادی را به دروازهاستقلال وارد کردند اما حملات این تیم بی نتیجه ماند، در دقیقه 73 کولیبالی با خطا بر روی سید مهدی رحمتی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابق اخراج شد تا تعداد نفرات دو تیم در زمین برابر شود و بازی به تعادل کشیده شود.
در دقایق پایان این دیدار بازیکنان نفت مسجد سلیمان توسط حکیم نصاری از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده را جبران کردند اما این گل برای جبران شکست کافی نبود و در نهایت این بازی با برتری 2_1 استقلال به پایان رسید.