ورزش 11 - در روز نخست فصل 2018/19 رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول و پاری سن ژرمن بر طبل جنگ نبرد های جانانه کوبیدند تا یکی از زیباترین بازی های دور گروهی فصل جاری در آنفیلد و با رقابت این دو تیم شکل بگیرد و پیروزی لحظه نودی لک لک ها برابر پی اس جی آنها را به صدر جدول گروه C برساند.

در آن سو تیفوسی ها ترسناک اروپا، یعنی ناپولی و ستاره سرخ بلگراد در نبردی پایاپای به تساوی 1_1 دست یافتند تا کلوپ و شاگردان فرصت طلبش بتوانند بر گروه خود حکمرانی کنند و تنها پیروز دور نخست جنگجویان لقب بگیرند، پیروزی که شاید این بار در ناپل شدیدا در خطر باشد!

کارلو آنچلوتیکارلو آنچلوتی

کارلتو سخت علاقمند است تا بالاخره پاسخ اعتماد دی لورنتیس را بدهد و تفاوت بزرگش را با ساری به رخ بکشد، مردی که این روزها در استمفورد بریج بسیار دوست داشتنی و در ناپل کاملا منفور است! این مسئله کار آنچلوتی را سخت تر می کند، چرا که او باید به ناپل ها احساس خوش امنیت را بدهد که پس از ساری ناپولی قدرتمند تر خواهد بود!

سن پائولو کمی برای کلوپ می تواند ترسناک باشد، او تیمی را پیش روی خود دارد که جز سرسخت ترین های اروپا محسوب می شود، سوای بر شکست دردناک برابر یوونتوس در هفته گذشته سری آ ایتالیا، ناپل های شرایط خوش و خوبی را در فصل جاری سپری می کنند و سکو های سن پائولو سخت از کارلتو حمایت می کنند؛ شاید این اولین باری باشد که هیچ حامی در میدان نبرد برای لیورپول حضور نداشته باشد، چرا که در خانه ناپولی کسی نمی تواند پرچم آنفیلدی ها را در دست بگیرد! در اینجا همه فقط از یک چیز می گویند: ناپولی!

ناپولی و لیورپولناپولی و لیورپول

شاید یورگن کلوپ دیگر رضایت ندهد که اینچنین تیمش تحت فشار باشد، او در رقابت های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا دورخیز بلندی کرده است که نمود خستگی های پس از این رقابت ها می تواند به قیمت بسیار گرانی در اواسط فصل برای لیورپول تمام شود!

شاید خوش شانسی دو تیم در اینجا باشد که هر دو از تمام مهره های کلیدی خود در این دیدار حساس بهره می برند تا نبردی بدون عذر و بهانه برای دو تیم شکل بگیرد؛ ناپولی سخت در عطش کسب اولین پیروزی خود طی یک دهه گذشته رقابت های اروپایی است، 2 شکست و 1 تساوی حاصل کار ناپولی برابر لیورپول در سه دیدار برگزار شده آنها بوده است که این بار چهارمین آن در لیگ قهرمانان و در گروه مرگ شکل خواهد گرفت، در شبی که شاید قعر نشین بتواند صدرنشین شود!