ورزش 11 - تیم های لیورپول و ناپولی چهارشنبه شب از گروه C لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت. لیورپول دیدار اول خود را در خانه با پیروزی 3 بر 2 مقابل پاری سن ژرمن پشت سر گذاشت اما ناپولی در برابر ستاره سرخ بلگراد با تساوی بدون گل متوقف شد تا این دیدار خانگی برای پارتنوپی بسیار حائز اهمیت باشد.

آلیسون بکر دروازه بان برزیلی لیورپول که تابستان از آ اس رم به آنفیل آمد، تجربه بازی در سری آ را دارد و شناخت خوبی از ناپولی دارد که این می تواند برای کلوپ یک برگ برنده باشد.

آلیسون در گفت و گویی در مورد درخشش به یاد ماندنی خود برابر ناپولی گفت:

در آن بازی ناپولی 24 موقعیت داشت که من 11 سیو انجام دادم و دو گل خوردم. آن ها هواداران متعصب و پر شوری دارند و با فکر پیروزی به زمین می روند. بازی مقابل آن ها همیشه دشوار است. بار آخری که با آن ها روبرو شدم در رم بودم و با این که پیروز شدیم یکی از سخت ترین بازی هایم بود. بدون شک این دیدار هم آسان نخواهد بود زیرا آن ها اسکلت اصلی تیم را حفظ کردند. امیدوارم بازی خوبی شود و ما برنده شویم.

وی در ادامه گفت:

ما به خودمان باور داریم. پیروزی مقابل تیم قدرتمندی مثل پاری سن ژرمن به ما اعتماد به نفس و روحیه خوبی داد. باید ذهنیت برد داشته باشیم. این یک دیدار خاص است. نباید به یک نفر وابسته باشیم. لیورپول فقط یک بازیکن نیست. این نقطه قوت است.