ورزش 11 - تیم رئال مادرید از هفته 7 لالیگای اسپانیا در دربی شهر مادرید میزبان اتلتیکو مادرید بود.

در حالی که رئال مادرید می توانست از توقف تیم صدرنشین جدول(بارسلونا) استفاده کند و با پیروزی بر اتلتیکو مادرید به صدر جدول برسد اما باز هم نتوانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند و این فرصت را از دست داد.

به نظر می رسد بعد از رفتن کریستیانو رونالدو از رئال، مشکل گلزنی در این تیم کم کم به یک معضل تبدیل شده است و این هنر سر مربی تیم است که بتواند برای برون رفت از این موقعیت، با داشته های خود راه چاره ای برای مشکل گلزنی تیم بیاندیشد.

لوپتگی سرمربی رئال مادرید پس از پایان بازی در کنفرانس خبری اظهار داشت:

ما تیم برتر بازی بودیم و شانس های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم. تیم برنده تیمی است که بتواند به گل برسد. به بازی خوب و تیم برتر زمین امتیازی تعلق نمی گیرد. تیم حریف نیز موقعیت خاصی نداشت، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند که آن هم روی اشتباهات فردی ما بدست آوردند.

در مورد بیل نمی خواستم ریسک کنم و ترجیح دادم به خاطر جریان بازی و سیستم بازی خودمان او را تعویض کنم. تا حدودی هم در نیمه دوم برتری خودمان را بر حریف دیکته کردیم. حریف ما تیم دست و پا بسته ای نبود و نام بزرگی دارد هر چند که نگرش ما مثبت بود و فقط روی این بازی متمرکز بودیم. می خواستم از سرعت ویسینیوس برای رسیدن به گل استفاده کنم و به همین دلیل او را وارد بازی کردم.