ورزش 11 - دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در حساس ترین دیدار هفته هفتم لالیگا اسپانیا در سانتیاگو برنابئو در حالی به مصاف هم رفتند که بازیکنان رئال با رونمایی از جوایز فردی خود از مراسم the best به استقبال اتلتی ها رفتند. دو تیم با ترکیب متشکل از 11 بازیکن زیر به مصاف یکدیگر رفتند:

ترکیب رئال مادرید: کورتوآ، کارواخال، راموس، واران، ناچو، کروس، کاسمیرو، آسنسیو، بیل، مودریچ، بنزما

ترکیب اتلتیکو مادرید: اوبلاک، خوان فران، گودین، خیمنز، لوئیس، سائول، رودریگو، لمار، کوکه، گریزمان، دیگو کاستا

راموس-مودریچ-مارسلو-وارانراموس-مودریچ-مارسلو-واران

این دیدار در نیمه اول و از ابتدا با احتیاط بازیکنان دو تیم روبرو شد و در میانه میدان بیشتر توپ مابین بازیکنان دو تیم ردو بدل می شد. مهمترین اتفاق نیمه اول تک به تکی بود که گریزمان در تقابل با کورتوآ آن را از دست داد و این دروازه بان بلژیکی توانست با خروجی به موقع توپ را دفع کند. البته گرت بیل نیز در یک صحنه و با سانتری که روی دروازه اتلتی ها ارسال شده بود می توانست تیمش را به گل برساند. نیمه اول با همان تساوی بدون گل برای دو تیم پایان یافت.

رئال مادرید - اتلتیکو مادریدرئال مادرید - اتلتیکو مادرید

نیمه دوم با اتفاقی عجیب آغاز شد و آن مصدومیت گرت بیل بر اثر گرفتگی عضله بود که در همان بین دو نیمه جای خود را به دنی سبایوس بازیکن جوان رئالی ها داد. در ادامه این دیدار به همان ریتمی سپری می شد که اتلتیکو مادرید و سیمئونه می خواستند. گویا لوپتگی هیچ نقشه ای برای رسیدن به گل نداشت و بازیکنان رئال با حملاتی بی نظم نهایت تلاش خود را به خرج می دادند که بتوانند به دروازه اتلتیکو مادرید برسند.

رئال مادرید - اتلتیکو مادریدرئال مادرید - اتلتیکو مادرید

رئال مادرید لوپتگی با تعویض های هجومی خود و حتی آوردن وینیسیوس جوان سعی داشت در این دیدار به گل برسد اما آنچه که بیش از هر چیزی در بازی کهکشانی ها نمایان بود بی برنامگی آن ها در کارهای هجومی بود. با تساوی ساعاتی پیش بارسلونا این بهترین فرصت برای دو تیم بود تا بتوانند خود را به صدر جدول رده بندی برسانند که نهایتا نتوانست از این فرصت طلایی استفاده کنند و همچنان پشت سر آبی و اناری پوشان لیگ را ادامه می دهند.