ورزش 11 - منچستر یونایتد پس از حذف شوکه کننده برابر دربی کانتی در الدترافورد از ساعت 15 روز شنبه در لندن به مصاف وستهام و مربی نام آشنایش مانوئل پلگرینی می رود. همان استادیومی که ترمز چلسی مائوریتسیو ساری را نیز کشید! پس می توان گفت یک آزمون سخن دیگر برای آقای خاص و سربازانش که نشان دهند حذف برابر دربی کانتی تنها یک حادثه بوده.

وستهام شروع خوبی در جزیره نداشت اما در هفته های اخیر موفق شدند برابر چلسی به تساوی و اورتون در گودیسون پارک پیروز شوند. آنها در جام اتحادیه نیز مکلسفیلد تاون را با 8 گل درهم کوبیدند تا با روحیه ای دو چندان برابر شیاطین سرخ بایستند. هر چند که باید اذعان داشت ستارگان با ارزشی چون آرناتوویچ، خاویر هرناندز، اندی کارول ، جک ویلشر، لانزینی و کارلوس سانچز این دیدار را از دست می دهند اما سابقه نشان داده مرد شیلیایی با تیم های کوچکتر، همواره موفق تر بوده.

وستهاموستهام

از سوی دیگر داستان ژوزه مورینیو و یونایتد تبدیل به یک غده سرطانی شده. هواداران منچستر یونایتد از دست او کلافه شدند و مورینیو نیز رفته رفته اعتبار و جایگاه بزرگ خود در فوتبال را از دست می دهد. شاید بهترین راه جدایی طرفین از یکدیگر باشد اما کیست که ندارد آقای خاص هیچ وقت حاضر به خالی کردن عرصه برای رقبا نبوده و همیشه با هر مشکلی در تیم های خود جنگیده! یونایتد برای این دیدار تنها روخو را در اختیار ندارد و اگر عناصر دفاعی دیگر یاری کنند ژوزه و تیمش از پس رقیب لندنی بر خواهند آمد.

 منچستر یونایتدمنچستر یونایتد

نکات آماری:

منچستر یونایتد از 25 دیدار گذشته خود برابر وستهام در تمام رقابت ها تنها دو بازی را باخته است.

آخرین برد وستهام در آپتون پارک و ماه می 2016 برابر یونایتد بوده است که با نتیجه 3-2 پیروز شدند.

یونایتد در دو دیدار آخر خود در استادیوم وستهام موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است.