ورزش 11 - ناپولی با هدایت کارلو آنچلوتی تا به اینجای فصل بسیار خوب کار کرده است و توانسته با کسب 5 برد از 6 دیدار با 15 امتیاز بعد از یوونتوس در رده دوم جدول قرار بگیرد. ناپولی شب گذشته توانست با نتیجه 3 بر 0 از سد پارما عبور کند. کارلو آنچلوتی در پایان این دیدار در میان خبرنگاران اظهار داشت:

بعد از دیدار با فیورنتینا رویکرد دفاعی تیم را تغییر دادیم و در حال حاضر با داشتن بازیکنانی مانند اینسینیه در فرم بسیار خوبی قرار داریم. با تغیر پست اینسینیه از وینگز به وسط زمین توانستیم تاثیر گذاری او را در تیم بسیار بیشتر کنیم و در بازی های آینده نیز باید از وجود او نهایت استفاده را ببریم.

دیدار با یوونتوس؟

واقعیت این است که با مشکل بسیار بزرگی برای انتخاب ترکیب اصلی مقابل یوونتوس مواجه هستم زیرا تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین بازیکنان بسیار سخت است تمامی بازیکنانی که در بازی های اخیر به میدان رفه اند عالی کار کرده اند و انتخاب از میان آن ها من را با دردسری عظیم مواجه کرده است.

انتخاب ناپولی؟

به اینجا آمدم تا لحظات ناب و پر افتخاری را با مردم ناپل بوجود بیاوریم. شور و اشتیاق مردم ناپ من را کاملا مجذوب خود کرد و با تمام وجودم تصمیم گرفتم که به ناپولی بیایم.