به گزارش وبسایت نود و به نقل از گل، در یکی از مسابقات دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس فردا شب (چهارشنبه) لیورپول در مصافی حساس در ورزشگاه آنفیلد میزبان چلسی خواهد بود. این دو تیم سه روز بعد هم در استمفوردبریج این بار در لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

در آستانه این دو دیدار، یورگن کلوپ به تمجید از مائوریتسیو ساری پرداخته و خود را هوادار بزرگ این سرمربی ایتالیایی می‌خواند. سرمربی آلمانی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار چهارشنبه شب در این باره گفت:

این بیشترین تغییری است که در مدت زمانی کوتاه دیده ام. سبک بازی چلسی کاملا تغییر کرده است. اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم عجب مربی‌ای است. از زمانی که او را در ناپولی دیدم طرفدارش شدم. تیم او یک فوتبال تماشایی ارائه می‌کرد و حال چلسی تحت هدایت او هم با یک پیش فصل نصفه و نیمه همین فوتبال را انجام می‌دهد.

هازارد، ژیرو و کانته در پیش فصل همراه تیم نبودند. اما فصل شروع شد و شما اثر ساری را دیدید. دیدن این تیم واقعا خوب است.

مردم درباره شانس قهرمانی منچسترسیتی به روشنی صحبت می‌کنند و اغلب چلسی را فراموش می‌کنند. این تیم واقعا با تجربه است. این تیم قبلا هم قهرمان لیگ برتر شده و 80 درصد از بازیکنانش 2 بار طعم این قهرمانی را چشیده اند. آن ها یک تیم فوتبال قوی هستند.