ورزش 11 - یوونتوس شب گذشته در رقابت های هفته پنجم سری آ ایتالیا مقابل تیم سخت کوش فروزینونه با دو گل رونالدو و برناردسکی به پیروزی رسید. جورجیو کیه لینی که بازوبند کاپیتانی بیانکونری را بر بازو می بندد و جزء بازیکنان با سابقه یووه به حساب می آید پس از پایان این دیدار پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود:

بازی با فروزینونه؟

تنها اتفاقی که ما باید در بازی ها مراقب آن باشیم گل نخوردن است زیرا با خط حمله ای که در اختیار داریم سرانجام در هر دیداری به گل خواهیم رسید. در بازی های اینچنینی مانند جدال با فروزینونه که تیم مقابل یک بازی بسته و دفاعی را ارئه می دهد نباید اشتباهاتی مرتکب شویم که باعث گل خوردن تیم شود و باید نهایت حواس خود را جمع کنیم زیرا که تیم مطمئنا در 9 دقیقه به گل خواهد رسید.

کریستیانو رونالدو؟

عملکرد رونالدو تا کنون دقیقا همان درخششی بوده که از این بازیکن انتظار می رفت. رونالدو بازیکن بسیار مهم و تاثیر گذاری است و این را بارها نشان داده است. در مقابل والنسیا با بدشانسی اخراج شد اما امشب باز هم همان کاری را انجام داد که انتظار داشتیم.

اشتیاق به پیروزی؟

راز مهمی که باید به آن اشاره کنم اشتیاقی است که از استادانی مانند دل پیرو، کاناوارو، پیرلو و بوفون داشتم که در هر جلسه تمرین به پیشرفت خود ادامه می دادند و من نیز می خواهم روز به روز قدرتمندتر و با اشتیاق تر ظاهر شوم.

بهترین یوونتوس تاریخ؟

من یوونتوس های زیادی را در چند دوره دیده ام اما نمی توانم بگویم این بهترین یوونتوسی است که تا کنون آن را مشاهده کرده ام ولی به جرات می توانم بگویم که این یوونتوس بهترین یوونتوس 8 سال اخیر است.